Csodák 1. rész

Szavazás átlaga: 7.71 pont (90 szavazat)
Megjelenés: 2023. május 22.
Hossz: 20 122 karakter
Elolvasva: 1 349 alkalommal
Egy tavaszi péntek kora délután huszonhat évesen kéz a kézben sétáltam egy évvel fiatalabb öt hónapos terhes feleségemmel. E város húsz kilométerre van pályán szülővárosomtól. Egyetem után itt kaptam állást egy építőipari zrt-ben, mint építészmérnök. Jó pénz, kötetlen munkaidő és hetven százalékban irodai munka. Feleségem, aki hangmérnöknek tanult a helyi tévében sikerült munkát találni, vagyis rácsaptak mikor tudomásukra jutott ki is ő valójában, hangmérnök, riporter, műsorvezető lett. Amúgy pedig dalszöveg író, zeneszerző és egy háromtagú lányzenekar tagja. Mindent is játszanak. A kemény rocktól az esküvők mulatós zenéjéig. Sokat fellépéseket előzenekarként, lagzikat kell visszamondaniuk annyira keresettek a környéken. Ezen a délutánon is az előírt sétát hajtottuk végre, mert pár napja terhességi cukorbetegséget diagnosztizáltak nála. Nem gáz, de figyelni, kezelni kell. Sétánk közben a rózsákat közmunkások tették rendbe. Egy kétoldalt hosszú copfba font hajú lányra lettem figyelmes, de nem akartam sokáig nézni feleségem miatt sem, igaz tudja hűséget és nem vakságot fogadtam, na meg a lány miatt sem, nehogy rosszul élje meg és nem azért, hogy lenézően nézem. Tudtam ismerem. Visszafelé, már a lány egyenesedett fel.

– Szia Zsoci! – gyerekként hívtak így. – bocsánat Zsolt. Látom nem ismersz meg. – mondta majd foga között inkább magának-vagy nem akarsz? – néztem majd beugrott. Öleltem magamhoz, pusziltam és mondtam:

– Zsani! Baszki, egy bombázó csaj lett a kis pondróból. – nevettünk, ő is csüngött a nyakamon. – Hadd nézzelek csajé. Tyű az anyád nemjóját te vagy az te kis porbafingó. Érett nővé cseperedtél. – ekkor fordultam Kriszti a feleségem felé.

– Ez az a gyerekkori... Lány...

– Nyugodtan mondd ki cigány jány. Tudod nem zavar... – vágott közbe, de feleségem leállította.

– Ne mondd, nem látszol annak.

– Köszönöm kedvességét, de nyáron majd meg teccik látni a bőröm színébül, meg jellegzetes cigány szagombúl. – feltűnt magázva és átváltva cigányosra beszélt.

– Na ne mondd. – nyújtotta feleségem felé a kezét. – SZIA! Pappné Szilas Krisztina.

– Hát kiskezit csókolom... Csajok itt az a szépsíges nő a tívíbül, gyerekkori pajtásom felesíge.

– Mondtam szia. – rázták meg kezüket, majd feleségem megölelte és adott neki két puszit amit Zsani két kézzel takart, nyomott arcához, hogy ott maradjon, közben mondta.

Ez csak a történet eleje! Érdekel a teljes, 10 oldalas történet? És a több, mint tízezer másik?
VIP-tagsági váltásához válassz az alábbi csomagok közül!
Próbaidős
40 nap
960 Ft
Ezt választom!
telefonhívással
Kezdő
120 nap
2000 Ft */5.2€
Ezt választom!
bankkártyával
ingyen:
1 hónap
Haladó
180 nap
2760 Ft */7.2€
Ezt választom!
bankkártyával
ingyen:
2 hónap
A legjobb ár/érték arány!
Profi
365 nap
5380 Ft */14€
Ezt választom!
bankkártyával
ingyen:
4+ hónap
* 384 EUR/HUF árfolyammal számolva
A szavazáshoz VIP-tagsági szükséges!
Szavazás átlaga: 7.71 pont (90 szavazat)
Rakd a kedvenceid közé!
Oszd meg másokkal is! Facebook Twitter

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Kékég
2023. május 30. 05:24
#22
Kedves Cvirag!
Tanácsod megfontolom a jövőre nézve, köszönöm. A hasonlatban van egy kis sántítás, szerintem. A gyermekre hasonlít az írásunk. Részben igaz. Mindkettő bennünk nevelkedik, fogalmazódik meg. Egy írás kész, a gyermek megszületett, vége a vajúdásnak. Igen az íráson tudunk utána is javítgatni, de egy gyermeken már nem tudok fizikálisan változtatni, csak egy irányt megadva nevelni. Átvírva az írásra, ahol megszületés után, megjelenés után, már nem tudok semmilyen formában javítani, erre nincs lehetőség, hogy utólag szerkesszem az oldalon ha magam is észlelem a hibát.  Az írásban maximum a folytatás a gyerek nevelése. Szerintem, de amúgy ismét mondom tanácsod megfogadom a többszöri visszaolvasásra. Köszönöm.
1
Ez egy válasz cvirag 2023. május 30. 00:39-kor írt üzenetére.
Kékég
2023. május 30. 05:13
#21
Kedves Éva!
Szeretek magázódni, de tegezve is meglehet adni a tiszteletet a másiknak. Amiket ismét írtál valósak, számomra megfontolandók, az oldalon a kommentelések pedig kezdenek rossz irányba menni. A  pontozás soha nem is érdekelt, csak megmosolyogtat. Én rében mindenbe is és mindekinek is válaszoltam. Rájöttem mérlegelek, hiszen mind olvasom és meggondolva válászolok nagy ritkán.
Én nem hadakozom senkivel már és igen jól megvagyunk, seegítjük sokszor egymást. Maradjon így!
1
Ez egy válasz Éva596 2023. május 29. 22:18-kor írt üzenetére.
cvirag
2023. május 30. 00:39
#20
Érdekes amit írsz. Tudod ez olyasmi, mint a gyerekünk. Nekünk, nőknek. Nem elég ha világra hozzuk, fel is kell nevelni. Persze nem muszáj. Csak akkor ne lepődjünk meg, ha utána hálátlan. 🙂 
Én kifejezetten kedvelem a történeteid, tényleg javítja az agyam, de egy idő után ha csak javít, az már nem segíti az olvasás élményét. Nem baj, ha ezt nem érted. A fenti hasonlatomat érteni fogod az anya és gyerek kapcsolatáról és a felelősségről. Ezért kell újraolvasni amit írunk. Aztán várni vele és újra átolvasni. Aztán újra írni a mondatokat. 
Ez pont olyan, mint gyereket nevelni. 😉 
2
Ez egy válasz Kékég 2023. május 29. 21:44-kor írt üzenetére.
Éva596
2023. május 29. 22:18
#19
Kedves Kékég!
Bocs, hogy én tegezlek, tedd te is ezt, a magázást utálom. Bár csak ez évben indultam itt íróként, de azért elég gyorsan felismertem a helyzeteket, embereket, írókat.  Vannak segítőid, talán még mondhatom is, hogy tudom kik. Van egy elég zárt kör itt, a megszólalásaikból, megnyilvánulásaikból, hamar ki lehet hámozni dolgokat. Rengeteg anyagot írtál, elég sokat olvastam is, jók az írásaid. Valóban itt nem a helyesírásról, hanem a szexről van szó, de a szex is csak akkor jó, ha teljes. És ez vonatkozik az írásra is. Az írt anyag nagyon jellemzi íróját. És ha közre adod, nem lehetsz igénytelen. Én is úgy kezdtem, hogy tökéletes, amit feltettem, s hogy ez nem volt igaz, akkor döbbentem rá, amikor jelezték hibáimat. Ezt nem kioktatásnak, hanem segítésnek vettem, még jobban figyeltem, és remélem, az utolsó anyagaimban már alig találnak hibát. De találnak, mert hibátlan anyag szerintem nincs.
Az irigy lepontozás. Én csak nevetek a pontozás "szakértői" részén, ennek hangot is adtam, amitől még inkább lepontoztak, lepontoznak a magukat "szakértőnek" tartók. De hiába mesterkednek, mert a sima olvasók felviszik a pontszámaimat. Én ehelyett inkább azt nézem, hány ember tartotta érdemesnek megnyitni, amit írtam. 21 írásom jelent meg ebben az évben (nincs is több) és több mint 22000 olvasó nyitotta meg. S a sorozatban egyetlen családi szex anyag sincs, amit az olvasók nagy-nagy többsége imád. Hogy miért? Talán elfojtott vágyaikat élik meg vele?
Mi ne hadakozzunk, jól megférünk egymás mellett, még ha különbözőek is vagyunk.
2
Ez egy válasz Kékég 2023. május 29. 21:44-kor írt üzenetére.
Kékég
2023. május 29. 21:44
#18
Kedves Éva596!
Maximálisan egyetértek azzal amit ír. Két dologra szeretnék válaszolni. Talán Álmoska5 a statisztika királya kimutathatja, hogy hány (szerény becslésem szerint 100 feletti) megjelent írásom után jött elő a helytelen magyarság bírálása, az irigy lepontozás. Addig jó, olvasható, remélem élvezhető volt az írásom. Igen az olvasó megunja ha nem tisztelik meg a helyesírással (amúgy meg pont leszarom olvasóként egy erotikus oldalon olvasott szexuális töltetű írásban, hogy az a fasz egy vagy kettő l betűvel áll. Lényeg ha a történet úgy követeli meg behatolásra képes legyen), bár mindig mondom akit ez zavar nem kell olvasni írásom. A másikat csendesen mondom. Ezen írásaim ( lehet hónapokkal ezelőtt kerültek feltöltésre, szerencsére a rengeteg remek írások után) még úgy mond kontrol nélkül kerültek fel. És igen kedves Éva már nekem is voltak, vannak, segítőim, mentoraim, oktatóim. Ezen kommentben is köszönöm nekik, ők tudják majd nekik szól. Remélem ez a jövőben a hozzászólásokban is megemlítésre kerül pozitívumként, ja nem itt már csak negatívumok, beleállok a másikba van. Igsz Éva596? Saját bőrén tapasztalhatja.
0
Ez egy válasz Éva596 2023. május 29. 20:19-kor írt üzenetére.
Éva596
2023. május 29. 20:19
#17
Tökéletesen egyetértek az írtakkal. Én is rengeteg hibával kezdtem, és köszönhetően neked, remélem már csak elvétve vannak hibák az anyagomban. Igenis foglalkozni kell vele! Nekem is marhára zavaró, ha egy írás tele van hibával, betű elütésekkel, még akkor is, ha a sajátom, és jelzik nekem.
1
Ez egy válasz Ulysses 2023. május 29. 16:08-kor írt üzenetére.
Ulysses
2023. május 29. 16:08
#16
Kedves Kékég! Ha a logikáját követjük, akkor minek kell sima aszfaltburkolat az utakra, a murváson, vagy földesen is el lehet jutni A-ból B-be. Nem tiszteli az olvasókat, magasról tesz rá, hogy könnyebben, pontosabban értsék. Eszi, nem eszi, öntől nem kap mást.
Pedig tényleg van egyediség a történeteiben. Nem teljesen helytálló a realizmust emlegetni az írásaival kapcsolatban (legalábbis nem általános érvénnyel). Én inkább a naturalista irányzathoz érzem közelebb. Ettől tűnnek valósnak, elevennek. Csak ne rontaná el elemi hibákkal! 
2
Ez egy válasz Kékég 2023. május 28. 21:30-kor írt üzenetére.
Kékég
2023. május 28. 21:30
#15
Lolamackó!
Köszönöm az értelmezést és a magyarázatot. Jól érzed én más írását, de magamét is ritkán olvasom újra. Talán a jövőben majd egyszer megjelenő 5-6 írásom, ami fel van töltve már igényesebb lesz. Szerencsére, mint annó Doriangrey vannak még segítő, jószándékú emberek, olvasók. Talán az ő újra olvasásukkal javul a nyelvtani megitélés, minősítés. Amúgy pedig azt vallom amit egyik tanárom példálózott. H0 valkit erd3kel anit írs annak az ayga a kibákat orrigálja. Tehét amint kommentben is írtál egy megjelent írás ahol az író Kékég nem kötelező olvasmány. Mindenki nyugalommal kattintson más írásokra, nem kell félve (majdnem azt írtam beszarva) hátra nézni, nem állok senki mögött a tarkójára tett pisztollyal. Nem kötelező olvasni. Görgessen a végére és nyomjon egy 1-es pontszámot.
Kékég ahol mindig mosolygósan süt a nap.
2
Ez egy válasz Lolamacko 2023. május 28. 13:19-kor írt üzenetére.
JakeAmazing
2023. május 28. 17:59
#14
Nem rád, hanem az igénytelen karakterekre, meg az igénytelenség részletezésére. De ez gondolom valami szépirodalmi stílus akar lenni, mert ez a dolog sok komolyabb műben is előjön.
1
Ez egy válasz Kékég 2023. május 28. 12:50-kor írt üzenetére.
doriangrey
2023. május 28. 13:45
#13
Ez egy jó értelmezés, köszi. Valamikor régen javítottam neki, de elegem lett, hogy minden mondatát át kellett írni, hogy fogyasztható legyen. Ugyanakkor van benne tehetség, csak a saját igénytelensége miatt nem is foglalkozik azzal, mit csinál. Ez meg dühítő, ha az ember veszi a fáradtságot, hogy segítsen. Jake is erre célzott, bár ő keverte a szezont a fazonnal. 
Remélem, ebből tanul Kékég valamit, ha már helyettem válaszoltál a kérdésére. 🙂 
2
Ez egy válasz Lolamacko 2023. május 28. 13:19-kor írt üzenetére.
Lolamacko
2023. május 28. 13:19
#12
Én értem, hogy miről írtak a hozzászólók. Azt is értem, hogy Kékég szenvedélyből ír, nem nézi át, mert ha már kijött belőle, akkor nem olvassa újra. Értem, mert régebben én is így írtam. Ma már tudom, hogy kell annyi igényesség, hogy átolvassuk, kijavítjuk. Ha rögtön nem is megy, akkor el kell tenni egy kis időre és később elővenni. Az, hogy miről, milyen formában írunk, egyedi. Ő ilyen. Aki szereti olvassa, akinek nem tetszik ne fanyalogjon, ne olvassa el. Van itt sok írás, lehet válogatni. Elolvastam én is több írását, nem az én világom, de van rá igény. Irigylem a választott nevedet Kékég. 
1
JakeAmazing
2023. május 28. 12:19
#10
A rajzfilmszerűségre eddig nem gondoltam 😀 Néha igaz, de több átlagos szereplőről is írok. A realitás meg nem feltétlenül egyenlő az igénytelenséggel.
1
Ez egy válasz doriangrey 2023. május 27. 16:49-kor írt üzenetére.
Kékég
2023. május 27. 18:39
#9
Doriangrey!
Sokadjára olvasom el a hozzászólását, bár nem felém irányul, csak rólam. Ezért éreztem hozzá szólhatok, nem, inkább tanácsot, felvilágosítást szeretnék kérni. Tudtam a szó jelentését, de elbizonytalanodtam, utána néztem:
"realizmus (főnév)[center]Fájl:Realizmus.jpg[left] [/left][/center]1. Megfelelés a valóságnak. A valóság gyakorlatias és helyes figyelembevétele. A valóságnak megfelelő gondolkodásmód; valóságérzék.Az ember képes élni a realizmussal anélkül, hogy visszafogná a képzeletét. A mérnök fontosnak tartja, hogy a javasolt megoldás a realizmus alapján álljon.
2. Irodalom, művészetValóságos ábrázolás. A valósághoz igazodó stílus, kifejezésmód, amely az anyagi valóságot, a valós társadalmi viszonyokat írja le vagy ábrázolja, és ahhoz ragaszkodik. Ezt hirdető művészeti vagy irodalmi irányzat.realizmus a 19. század második felében alakult ki. Az író részletes környezetleírása a realizmus egyik példája.
3. FilozófiaAnyagelvű filozófia rendszer, amely szerint minden létező dolog, jelenség oka és magyarázata anyagi, fizikai-kémiai természetű. A dolgok létezése nem függ a gondolatoktól, a fizikailag érzékelhető anyagi világon kívüli okoktól.A természettudományokat, különösen a fizikát és a kémiát áthatja a realizmus. A realizmus a vallást babonának, a természettudományokat pedig mindenhatónak tartja.
4. Filozófia, történelemKözépkori filozófiai irányzat, amely az általános fogalmakat és eszméket tekintette elsődlegesen valóságosnak.A középkori realizmus az ókori görög filozófiából eredt. A realizmus tagadta az anyagi világ elsődlegességét."

Kérés, segítség kérés. Mi a baj az írásomba? Valósághű? Ez baj? Hihetelen dolgokat írjak? A nőnek fasza legyen? Törpe nő csődörrel kefél? Miben hibázok? Miben kéne javulnom? Megköszönném a segítséget akár itt, akár privátban. Nagyon szépen köszönöm azt is amiben már segítettél és alkalmazom is. Kérlek ebben is segíts...
1
Ez egy válasz doriangrey 2023. május 27. 16:36-kor írt üzenetére.
doriangrey
2023. május 27. 16:49
#8
Része a stílusának. A tiéd plasztikus, olyan, mintha rajzfilmet néznénk, tökéletes szereplőkkel. ez is egyfajta hangulat - nagyon kedvelik a fiatalok, úgy gondolom -, azonban ebbe a "rajzfilmes" stílusba nem fér bele az élet szaga, hiába azt írod, ami tényleg van. Ez egy másik világ, másik kifejezésmóddal. A fotózásban van ilyen, asszem a glamour a neve. Ez a tiéd. Kékég meg a Jancsó-féle realizmus, annak kidolgozottsága nélkül, amiért nem bírom nem pellengérre állítani. Tékozlásnak érzem részéről. Persze semmi közöm hozzá kinek mi a dorgja, csak olvasóként ez a véleményem. És itt most azért védem, mert ő ezt magától nem tudná megtenni, ti meg megennétek reggelire.  
3
Ez egy válasz JakeAmazing 2023. május 27. 16:21-kor írt üzenetére.
doriangrey
2023. május 27. 16:36
#7
Realizmus. Nem csípem Kékeget, idegesít a szavak mögötti "stílusa" - nem tudom máshogy elmondani -, de az írásaiban van egy nagyon erős realista vonás. Amihez hozzá tud tenni egyfajta sajátos életképet-hangulatot. (ezt kedvelem mondjuk némely írásában és ezzel tudna tarolni szerintem)
Ha venné a fáradtságot, hogy fejlődjön, ha át tudna lépni azon a kihányom magamból, ami jön ösztönösen-részen, akkor nagyon jó is lehetne. 
3
Ez egy válasz Andreas6 2023. május 22. 07:01-kor írt üzenetére.
kivancsifancsi
2023. május 22. 18:21
#5
Kellemes olvasmány, remélem a folytatás még jobb lesz.
0
Andreas6
2023. május 22. 07:01
#4
Nekem nem igazán jött be. Csak úgy mellesleg: feltűnt, hogy nagyon gyakran szerepeltetsz műveidben kimondottan csúnya külsejű szereplőket. Persze, a való életben sok ilyen van, de engem inkább a gusztusos, vonzó alakok vonzanak.
2
veteran
2023. május 22. 03:02
#3
Ismét nagyon .jó
0