author04 hozzászólásai

a
Legtöbbet használt címkéi:
Hozzászólásai:
247 db
author04
2013. június 15. 23:49
Általános -> Női anális orgazmus - létezik-e?
Kedves axelley!
Bocs' de csak a meccs végén (a brazilok nyertek 3:0-ra a japánok ellen, de ezt egy nőnek hiába is mondom, kb. annyira érdekli őket, mint engem a nyári női ruhadivat), vettem észre hogy üzeneted végén összegezted a véleményedet, ezt megteszem én is:
a gaborthefirst-hez kötő viszonyod csak rátok tartozik, őszintén örülök, hogy találtál egy számodra értékes embert, hiszen az ilyen viszonyok csak tágítják és gazdagítják az ember érzelemvilágát, ami soha nem árt. Belátom, hülyeség volt a "holdudvar" kifejezés, de időnként nekem is elönti a sz@r az agyamat, még ha igyekszem kordában tartani is az indulataimat (bár éppen te hánytad a szememre, hogy ez nem férfias magatartás!) Álláspontod egyértelmű: mivel lennél alacsonyabb rendű bárkinél? Ami a közelebbi ismeretséget illeti: köszönöm, hogy üzenetedben nem neveztél barátodnak, hiszen semmi alapja nem lenne, a kölcsönös kommunikáció nem erről szól, egyszerű véleménycsere. Nem gondolom, hogy bárkit is közelebbről meg szeretnék ismerni akár a szerzők, akár az olvasók oldaláról, mint ahogy én sem tárulkozok ki senki előtt. A fércműveim sem fedik fel a valódi személyiségemet, hiszen az elejétől fogva játéknak tekintettem az egészet - noha olvasóimat soha nem áll szándékomban megtéveszteni, mert minden leírt soromért vállalom a felelősséget! - de ebből igazán kár messzemenő következtetést levonni. Ez egyfajta szerepjáték, mindenki azt gondol rólam, amit akar. Éppen ezért nem akarok senkihez igazodni, noha az értelmes hozzászólásokat igyekszem követni a továbbiakban is. Köszönet és üdv, én sokkal hosszabb voltam, mint te.
1
author04
2013. június 15. 22:36
Általános -> Női anális orgazmus - létezik-e?
Kedves axelley!
Őszinte és nyílt vagy, mint ahogy eddig tapasztaltam. A piával egyetértek, most a konföderációs kupa nyitómeccsét nézem, egy doboz 7,2%-os sörrel a kezemben (a többi a hűtőben vár az iszonyatos pusztításra!), közben olvasom az üzenetedet. Gyerekesek az írásaim? Ha a szereplőkre gondolsz, igazad van, történetem hősei a kamaszkor körüliek. Aelm írásait nem kell külön méltatnom, nézd meg a TOP listát, egyértelmű. Egyéb munkáit a saját honlapján találod, a Google-ba írd be a "Sea Miller"-t, és megtalálod, érdemes felkeresned! Az, hogy ki milyen történetet kedvel, magánügy, ebbe senkinek nincs joga beleszólnia. Ami a történeteim korosztályi behatárolását illeti, sajnálom, hogy meggondolatlanságom miatt pedofil tartalom került ki a kezem alól, holott messzemenően elítélem ezt a témát. Ráncfelvarrás? Lehetetlen mindig azonos színvonalon teljesítenem, erre Remete, vadász, Aelm stb. képes, én nem, ezzel számolnom kell a megítélésnél. Ezért vagyok hozzájuk képest amatőr. Az ilyen őszinte véleményekkel többre megyek, mint a névtelen pontozással, mert éppen a hibáimra hívják fel a figyelmemet. Engem különösebben nem foglalkozhat a nemi identitásom mások általi megítélése, ez magánügy. Nem egészen értek egyet veled abban, hogy a szerző szavazhat a saját munkájára, ez nem az ő dolga. Ezért kértem a szerkesztőket, hogy töröljék a saját szavazataimat, mert gusztustalannak tartom. A pedo tartalommal kapcsolatban: nem szerettem volna kellemetlen helyzetbe hozni a szerkesztőket, holott nem a pedofil rész volt a történet szempontjából a hangsúlyos rész, egyszerűen egy szerencsétlen sorsú ember viszontagságait ábrázolja, úgy, ahogy a valóságban megélte. Nem állok ki magamért? Ki ellen kéne? Veled szemben sem védem magam, hiszen nem bántottál! Elmondtad a véleményedet, én tőlem telhetően válaszolok rá, aztán vagy közelít az álláspontunk, vagy nem, de ebből értelmes emberek között nincs harag! Te miért nem személyeskedsz? Te miért nem bántasz, miért nem gázolsz a becsületembe? Mellesleg, ha ezt tennéd, akkor sem reagálnék, mert méltatlannak tartanám magamhoz, küldenék egy búcsúpuszit, oszt annyi. Ki az a hülye, aki örömét leli az állandó konfrontálódásban, hát nincs éppen elég bajunk? Ezért nem reagálok nagyon sok megjegyzésre. Ha ez számodra nem megfelelő írói és férfias álláspont, sajnálom, ez van. Utálom, ha indulatból alkot véleményt az ember, még ha sokszor lenne is okom rá. Ilyenkor elszámolok húszig (vagy tovább) és vagy válaszolok, vagy többnyire nem. Ha majd olyan idős leszel, mint én (adja Isten!) te sem fogsz indulatból reagálni a hozzád méltatlan megjegyzésekre. Soha nem voltam irigy a szerzőtársaimra, ezt igazán nem tudom, honnan a csudából vetted (a biztonság kedvéért átnéztem az eddigi összes hozzászólásomat!), ha ilyet idéznél, megkönnyítenéd a helyzetemet, egyben azonnal megkövetném a szerzőt és téged is. Sok az érzelem? Szerintem túl is teng, a mai világban ez nem trendi, emiatt a "csöpögős", "unalmas", "terjengős", "rózsaszín lányregényekbe sem valóan nyálas" jelzők nem lepnek meg, de ez van. Bőven akadnak jobban megírt, keményebb történetek - még nagyon jók is! - azt kell olvasni! Ez a mondatod nagyon tetszett, engedd meg, hogy ide másoljam: "Szóval a történeteidet szeretem/szeretjük, nem pedig azt aki írja.
Tiszteltelek egy időben. De ez a varázs elmúlt." Becsüllek érte, te legalább a szemembe mondod, úgy, ahogy érzed. Őszintén tisztellek érte, és ha érthető módon el is hidegültél tőlem, véleményedet mindig köszönettel fogadom a továbbiakban is. Köszönet és üdv!
1
author04
2013. június 15. 14:30
Képregények: XXX-Karácsonyi Party
Kedves axelley!
Ne haragudj, hogy egyéni szoc. problémámmal zavarlak, de komolyan gondolom, hogy a kommentátor véleményéhez csak a saját lapján fűzök megjegyzést - már ha van ilyen egyáltalán, nem rontom a levegőt a szerzőtárs saját lapján (Aelm: Börtönszex), ha nem az ő művéhez kapcsolódik a hozzászólásom. Látod, ezért nem tudok - és már nem is akarok - eligazodni gaborthefirst-ön, mert rendkívül kiszámíthatatlan, egyik pillanatban az egekbe emeli, a másikban - szerintem ok nélkül - vastagon leszarja, sokszor becsületsértő módon a szerzőket. Kétségtelen, hogy köszönettel tartozom neki a - kezdetben meglehetősen elkeserítő - pontozásom miatt érzett csalódásom miatti vigaszért (tényleg, azóta egyáltalán nem érdekelnek a pontok), viszont az azóta megnyilvánuló végtelen ellenszenve, személyeskedése, ő és holdudvara szándékos lepontozás arra késztetett, hogy minden kapcsolatot végleg szakítsak meg vele vele. Ha úgy gondolod, hogy mellette a helyed, vita nélkül elfogadom, hiszen jóval közelibb emberi érzés fűz össze benneteket, mint kettőnket (pontosabban, a pároddal együtt hármunkat), egyébként sem szokásom magam személyét rászuszakolni másokra. Azt világosan közlöm, hogy én itt senkivel nem alakítottam ki baráti kapcsolatot, nem is áll szándékomban, az én fogalmaim szerint a barátság egészen másról szól, nem feltétlenül egy szex(pornó)oldal keretei közt szövődnek a szálai. Az, hogy értő és befogadó közegre talál a szerző, megbizsergeti a szívét, hiszen azért ír, de én számomra éppen olyan osztályzat a 10-es is mint a szándékolt 1-es, noha nyilván, az előző sokkal jobban mutat. Oszt akkor mi van? Több leszek ettől én, avagy a szavazó? Aelm történeteit - ami az ízléskörömbe belefér - magam is szívesen olvasom itt is, a saját honlapján is, nagyra hivatott szerzőnek tartom, érdemes elolvasni más munkáit is, a versei is kitűnőek. Soha nem alkottam rossz véleményt róla, éppen ezért volt furcsa számomra a barátod meglehetősen alattomos támadása. Ajánlom, hogy keresd fel Aelm honlapját, érdemes, más oldaláról is megismerheted.
Üdv és szép napot!
1
author04
2013. június 11. 17:42
Általános -> Mi kéne még az oldalra?
Tisztelt Szerkesztőség!

Megint csak kihívom magam ellen a sorsot (nyilván mazochista is vagyok, de már voltam pedofil, buzi, bi, nő, férfi, megalkuvó, mindenkin átgázoló, szerzőtárs-lepontozó, hiszti, magamra álneveken pontozó, meg a jó ég tudja mi, ja, persze zseni is, ez utóbbinak olvassatok ám utána, nem én állítottam magamról más néven!)- de majd nézzétek csak meg a pontozásomat, ami (őszintén szólva), tök hidegen hagy, hiszen sokkal jobban érdekelnek az értelmes kommentek, még ha bírálnak is, mert ebből legalább tanul az ember fia -, ám épp ideje volt a kandisznó seggénél büdösebb szájú, megfellebbezhetetlen véleményt fröcskölő, észt osztó - de könyörgöm, miből is? - hozzászólók személyeskedő, becsületbe gázoló böffentéseit kitiltani. Az más kérdés, hogy a tisztogatás áldozatául esnek a higgadt, mértéktartó értékelések és reakciók, de hát ez van. Azt is furcsállom, hogy megengeditek a mű írójának címzett, az alkotása tartalmáról szóló véleményekhez fűzött, más személytől származó megjegyzéseket, hiszen az utóbbi nem a műről szól a szerzőhöz, hanem ilyen-olyan oldalról a kommentátorhoz és szerintem két ember vitájának nem feltétlenül a harmadik - a legfontosabb személy: a szerző - oldalán kéne megjelennie.
Így tovább! Köszönöm, és üdv!
1
author04
2013. június 6. 14:30
Történetek: Fiúszerelem 2. rész
Kedves omar!
Egy ilyen történeten legalább jót lehet szunyókálni (már ha egyáltalán van ereje az olvasónak végigásítoznia), egyébként a lapon bőven találsz - hála istennek, a szerzőknek és a szerkesztőknek - ennél sokkal jobban megírt, sokkal mozgalmasabb történeteket - lásd homo toplista -, azokon még jól fel is lehet izgulni az arra fogékonyaknak (és ez nem ám buta gúnyolódás!), abból lehet válogatni kedvedre, de ez nem az a kategória. Köszönöm és üdv!

Kedves v-ir-a!
Elismerem, és bár a történet egészének megértéséhez hiányzik a teljesen jogos szempontból kimaradt eredeti 2. és 3. rész is, a folytatás már eseménydúsabb, persze a fogadtatás nem a szerzőn múlik. Köszönöm és üdv!
1
author04
2013. május 30. 21:26
Történetek: Férfiavatás 1. rész
Kedves gaborthefirst!
Mivel más lapon egyszer és mindenkorra megkértél, hogy ne zaklassalak(?), értelemszerűen ehhez tartom magam, és soha többé nem reagálok a megjegyzéseidre, hiszen szóból ért az ember. A pontozás hiábavalóságára éppen te hívtad fel a figyelmemet, ezért őszinte köszönettel tartozom neked (de komolyan ám, és ebben semmi gúnyt ne láss!), innentől kezdve te is úgy értékeled a történeteimet, ahogy a szíved, vagy az indulataid diktálják. Egyebekben no comment, épp a fentiekre tekintettel. Köszönöm és üdv!
1
author04
2013. május 28. 16:57
Történetek: Az új tanárom
Kedves Aelm!
Természetesen gaborthefirst magyarázott bele mindent, és mivel te nem követhetted nyomon az eseményeket - szerencsére a szerkesztők idejében eltávolítottak mindent -, ezt érthetted félre. Soha bajom nem volt veled, bántó megjegyzést nem fűztem egyetlen történetedhez sem, sőt magas pontszámmal értékeltem, ha tetszett. Teljesen igazad van, én is utálom, hogy más lapja alatt üzengetnek nekem, de nem én provokáltam ki. Üdv.
1
author04
2013. május 28. 14:50
Történetek: Az új tanárom
Tisztelt Szerkesztőség!

Mivel a becsületemet érintő megjegyzés történt - remélem, tovább nem megy, mert annak tényleg jogi következményei lesznek az illetővel szemben! - kérem, hogy hozzátok nyilvánosságra, hogy eddig milyen "álneveken" szavaztam magamra, avagy másra, hátha ez a szerencsétlen megvilágosodik. Oszt annyi.
1
author04
2013. május 28. 11:23
Történetek: Az új tanárom
Kedves Aelm!
Még egyet: veled ellentétben én soha nem keresem fel a történetemről kedvezőtlen véleményt alkotó, esetleg azt lepontozó szerzőtársaim korábbi írásait, és nem kezdek qrva nagy egyeseket szórni. Nem csinálok a sértett hiúság okán presztizskérdést belőle, ha meg a története sz@r, akkor az én pontom nélkül is az marad. Nálam 8-asnál kezdődik a pont, ha ezt szerintem nem éri el a történet, nem szavazok. De hát - szerncsére - nem vagyunk egyformák. Üdv.
1
author04
2013. május 28. 11:13
Történetek: Az új tanárom
Kedves Aelm!
Még a feltételezés is méltatlan lenn hozzád - egyben hozzám is -, hogy az irigykedő ún. "riválisaid" közé esetleg engem is besoroltál volna, hiszen nem szavaztam a történetedre, erről a Szerkesztőség könnyen meggyőzhet téged is, bár nyilván erre nincs szükség. Nem szokásom ilyen kisszerű eszközökkel visszaélni, mint ahogy saját történeteimre sem szavazok - bár a szerkesztők korábbi ígérete szerint már erre nincs is lehetőség, nem tudom. Mondandódból értsenek azok, akiknek szántad. Jövendő témáid nem mindegyike igazán vonzó számomra, bár természetesen vannak olyanok, akiket pl. a pisiszex őrjít meg, ízlés dolga, ebbe igazán nem szólhatok bele, nem is akarok. Üdv és további jó munkát.
1
author04
2013. május 27. 14:30
Történetek: Fiúszerelem 1. rész
Kedves axelley!
Mindig bántott, ha a "paraszt" szót valaki becsmérlő jelzőként használja, mert ha a paraszt nem létezne, a sok bunkó értelmiséginek nem lenne mit zabálnia, vagy egy pohár tejet vagy jófajta bort felhajtania. És mindezt a két keze munkája által biztosítja részünkre, így a paraszt a legmagasabb tiszteletet érdemli. Persze, csak szerintem.
1
author04
2013. május 27. 13:21
Történetek: Fiúszerelem 1. rész
Kedves axelley!
Tiszta szívemből örülök, hogy nem éltél az általam felkínált lehetőséggel, szerintem sem lenne nagy élmény számotokra a 2. és 3. rész olvasása, ezért is kímélem meg tőlük a szélesebb nyilvánosságot is, de hát informátorom ezt élte meg. Szülőként különös felelősség terhel (de milyen édes teher!) azért, hogy gyermekeim a helyes útra találjanak, erre pedig a saját példa a legegyszerűbb út. Ha egy gyerek élő példaként látja, hogy szülei boldog, kiegyensúlyozott, felelősséggel vállalt, a kölcsönös egyenjogúságon és őszinteségen alapuló házasságban - vagy akár élettársi kapcsolatban - élnek, már a lehető legtöbbet megtettünk azért, hogy a későbbiekben ők is megtalálják az igazi boldogságot. Sajnos, éppen elég példa van ennek ellenkezőjére is, de hát ilyen az élet. Ahogy - nyugodjon - Édesapám mondta: Fiam, nem mindenkit mi csináltunk!
1
author04
2013. május 27. 11:06
Történetek: Fiúszerelem 1. rész
Kedves axelley!
Nem gondolom, hogy pótolhatatlan veszteség ért benneteket, amiért nem olvashatjátok a 2. és 3. részt, a 2. rész nagyjából arról szól, hogyan éli át főhősöm élete első orgazmusát kölcsönös felláció és maszturbálás révén, és frissen szerzett ismereteit hogyan osztja meg a kortárs fiúbarátaival, a 3. részben pedig sor kerül az első anális nemi érintkezésre, egyben ő is elveszi az őt beavató idősebb társa szüzességét ilyen módon. A bibi az, hogy mivel hősöm 13 évesen élte át mindezt egy nála 6 évvel idősebb - őt egyébként gyengéden szerető - fiúval, bizony ez a pedofil kategóriába tartozik, ezért is kértem a törlést, illetve a meg nem jelentetést, kár lenne bajt hoznom a Szerkesztőségre. Amennyiben érdekel a történet, privát e-mail címre szívesen elküldöm, bár sok értelmét nem látom, legfeljebb megismered az azt követő vita hátterét.
Informátoromról, a történet valódi hőséről semmilyen tudomásom nincs, csak remélhetem, hogy miután a sors furcsa akaratából a saját neme iránt vonzódó emberré vált, talán ennek ellenére megtalálta a boldogságot. Üdv.
1
author04
2013. május 27. 05:53
Történetek: Fiúszerelem 1. rész
Kedves axelley!
Bocs', de kifelejtettem: bár nagyon kedvelem Szabó Gyula, vagy Helyey László hangját a mesékben, de ölelkezés előtt jobban kedvelem egy ifjú, gyönyörű hetero pár, vagy két szépséges kamasz fiúcska szeretkezésének látványát és gyönyörteli kísérőhangjait.
1
author04
2013. május 27. 04:44
Történetek: Fiúszerelem 1. rész
Kedves axelley!
Való igaz, jól látjátok a pároddal, sajnos néha igen szélsőséges megnyilvánulások is előfordulnak a lapon - és most nem is elsősorban a saját történeteimhez fűzött megjegyzésekről beszélek! -, de mindaddig, amíg ezek nem lépik át a szabad véleménynyilvánítás kereteit, nem igazán foglalkoztatnak, legfeljebb szánakozva olvasom az indulatoktól fűtött megjegyzéseket, néha én is hozzáteszem a véleményemet, de sohasem bántó éllel. Más kérdés, hogy ha a saját történeteimmel kapcsolatos olvasói kommentek meghaladnák ezt a határt, azonnali jogi lépéseket tennék, és sanszos, hogy ezt a csatát sikerrel vívnám meg, szerencsére, ez eddig csak elvi téma.
Lehet, hogy most elveszítem a megbecsülésedet, de feltett kérdéseidre nem válaszolok, a magánélet számomra tabu, nem kívánom a nyilvánosság elé tárni, hogy bárki, aki e lapot felkeresi, azon csámcsoghasson, remélem megérted.
Magamról annyit természetesen elmondhatok - és ez számomra összeegyeztethető az elveimmel - hogy bár eddig kizárólag hetero kapcsolataim voltak, de nem vagyok homofób, még az akkor kamasz fiamat ért, szerencsére következmények nélküli igen enyhe inzultus ellenére sem - ne felejtsük el, hogy akkoriban a fiúknál még 18 év volt az ún. beleegyezési korhatár! - jómagam fenntartás nélkül ábrázolok homo szerelmi kapcsolatokat és szívesen nézem az általam kedvelt 15-18 korosztályba tartozó fiúk szeretkezését ízlésesen bemutató pornófilmeket, vagy olvasok ilyen történeteket is, mert bár ezek nemi vágyat nem keltenek bennem, egyszerűen szépnek találom, és számomra a fiatalság sugárzó szépsége és a szerelem nemtől független. Ez nyilván nem vonatkozik a felnőtt férfiak kapcsolatára, melyet, ha nem is ítélek el - mindenkinek joga van a boldogsághoz! - de nem foglalkoztat, bár szélsőséges megnyilvánulásai - lásd meleg felvonulás! - jogos ellenérzést keltenek bennem. Hát ennyi, ismeretlenül is nagyon kedvellek a pároddal együtt, és talán nem okoztam csalódást a válaszommal. Üdv, kislány!
1
author04
2013. május 26. 20:28
Történetek: Fiúszerelem 1. rész
Kedves XXIII.István!
Nagy öröm számomra, hogy ismét jelentkeztél, bár tudom, hogy a témaválasztásom tőled idegen, éppen ezért tisztában vagyok vele, hogy véleményalkotásodban tárgyilagos és higgadt vagy. Teljesen igazad van, a pedofil momentum nem öncélú perverzitás, a történet elbeszélője személyes élményét közvetítettem, nem számolva a - teljesen jogos - olvasói elutasítással. Nem egyes személyek megjegyzése, hanem a lap és a szerkesztők védelme érdekében kértem a 2. rész törlését és a 3. rész le nem közlését, talán megérted a döntésem hátterét. Nem szeretnék senkivel oktalan és értelmetlen vitába bocsátkozni, inkább vállalom a történetem féloldalúságát - hiszen a pedofil elemeket tartalmazó 2. és 3. rész motiválják hősöm szexuálpszichológiai szempontból magyarázható nemi identitászavarának kialakulását. Mivel az írásom tartalmilag alkalmas a Szerkesztőség felelősségre vonására, ennek ódiumát sem felvállalni, sem a vétlen szerkesztők nyakába zúdítani nem szeretném. Talán ezen megjegyzésemmel sikerül oszlatnom a csalódásod mértékét, ha nem, ez a kettőnk közötti - eddig jól működő - kapcsolatot részemről nem befolyásolja, továbbra is várom értékes észrevételeidet, ha úgy érzed, hogy megjegyzéseddel megtisztelj. Köszönöm, és üdv!
1
author04
2013. május 26. 08:04
Történetek: Fiúszerelem 1. rész
Tisztelt Szerkesztőség!

OK! Ha leközlitek a folytatást a 3. rész nélkül, megtiszteltek vele, bár így megbillen a történet, hiszen a 2. és 3. rész motiválja a többit, de nem szeretnék további fölösleges indulatokat gerjeszteni.
Még egyszer elnézéseteket kérem, nagyon szégyellem a hibámat, nem akartalak kellemetlen helyzetbe hozni benneteket.

Köszönettel: Author04
1
author04
2013. május 24. 12:52
Általános -> Hibák az oldalon
Tisztelt Szerkesztőség!

Ha már kérésem ellenére sem távolítottátok el az 1. részt, a 3. rész kivételével folytassátok a 4-6. résszel, amennyiben közlésre alkalmasnak találjátok, bár így kissé megbillen a történet, viszont nincs benne pedofil motívum, ami egyébként szexuálpszichológiai szempontból magyarázza az elbeszélő főhős tetteit.

Köszönöm, és további jó munkát!
Üdv: Author04
1
author04
2013. május 23. 22:08
Történetek: Fiúszerelem 1. rész
Kedveseim!
Most egy kicsit a padlón vagyok a saját hülyeségem miatt (és ez nem nyavalygás!). Adjatok egy kis időt, hogy összeszedjem magam, máris némi erőt kaptam tőletek, ezért őszinte hálámat fogadjátok. Tiszta szívből köszönöm!!!
1
author04
2013. május 23. 21:49
Történetek: Fiúszerelem 1. rész
Kedves gaborthefirst!
Ugye, hogy azt sem tudod, mit olvasol? Ha esetleg elkerülte volna a figyelmedet, éppen a saját felelősségemet hangsúlyoztam az általam leírtak miatt! Már bocsáss meg, de nincs miért áldozatnak beállítanom magam, nem tudom, ezt honnan a fenéből vetted. Azt, hogy XIII. István után "szóba álltál velem", nem tartom különösen megtisztelő ajándéknak, hiszen egyikünkkel sem érsz fel, tehát nem érzem magam a sors kegyeltjének, hogy mocskolódásoddal figyelemre méltattál. Ami a "rendben lévőséget" illeti, szerintem kettőnk közül nem hiszem, hogy én küzdök nemi identitászavarral, talán visszaemlékszel azzal a 20 éves fiúcskával folytatott szerelmi viszonyodra, amelyről - állítólag - nős férfi létedre (!) oly lelkesen számoltál be nemrég az egyik üzenetedben. Hát tényleg qrva nagy élmény lehetett, főleg a nejednek, talán célszerű lenne egy gruppent szervezni, te, a nejed, meg egy fiúcska, aztán az élvez a legnagyobbat, aki nem hányja el magát tőled. Ha jól emlékszem, soha nem én kerestem veled a kapcsolatot, feltett szándékom volt, hogy mindazoknak, akik megtisztelnek az ilyen-olyan véleményükkel, válaszolok, lehet, hogy ez az intelligencia-quocienseddel ez összeférhetetlen, nálam ez van. A "pedofil fasz" kifejezésre: nagyjából annyira vagyok pedofil, mint amennyire pl. Aelm (akit különben nagyon tisztelek a munkái miatt!) nő létére gay, én viszont nem nevezlek fél (egész?) buzinak, még ha a megjegyzéseidből nyilvánvaló is lenne a következtetés. "Lassan mondom" - szánalmas, hogy lesüllyedsz a politikusok szintjére az összes diplomáddal és állítólagos nyelvi sokoldalúságoddal együtt, bár a magyar nyelvben bőven van bepótolni valód. Axelley-t kár volt emlegetned, egyike azoknak, akik mindig tiszta szívből, indulat és érdek nélkül őszinte véleményt formáltak az írásaimról. Hogy mi volt a célom? Biztos, hogy nem tudod: köszönetet mondani egy EMBERNEK, aki biztatott, erőt adott, támogatott. Legalább ezt ne tagadd meg tőlem. Ígérem, ezután végleg békén hagylak. Üdv
1
author04
2013. május 23. 20:16
Történetek: Fiúszerelem 1. rész
Kedves axelley!
Engedd meg hogy tőled ezúton köszönjek el, valószínűleg végleg. Belátom, hogy hibáztam ezzel a történettel, mert - még ha más élményeit adtam is vissza a saját eszközeimmel -, egyedül én vagyok a felelős, hiszen én öntöttem írásos formába a 2. és 3. rész kétségtelenül pedofil elemeket tartalmazó eseményeit, ezért engem terhel a felelősség, jobban kellett volna figyelnem, erre az alkotói szabadság sem nyújt mentséget. Ezért is kértem a Szerkesztőségtől, hogy ezt a részt is töröljék, nem szeretnék kellemetlen emlékeket hagyni magam után eddigi tisztelőimben. Másrészt rendkívül megdöbbentett gaborthefirst szélsőségesen durva, vad kirohanása, hiszen őt sem személyében, sem érzéseiben akkor sem bántottam, amikor pedig elég alapos indokom lett volna rá. Ezzel részletesebben azért sem foglalkozom, mert egyrészt csak hozzám méltó ellenféllel szemben vonok kardot, másrészt a Szerkesztőség megkímélt a hozzám méltatlan folytatástól azzal. hogy az inkriminált részt a kérésemnek megfelelően eltávolította, és remélem, a folytatásokat sem jelenteti meg. Az, hogy kérésem ellenére ez a rész a könyörületük révén még fent van, csak alkalmat szolgáltat a búcsúra. Ha gaborthefirstnek ez volt a szándéka, megnyugodhat, a továbbiakban mocskolódhat kedvére, immár nélkülem. Neked viszont ismeretlenül is köszönöm eddigi elismerő szavaidat, immár örökre belemartad lényedet a lelkembe. Értelmes hozzászólásaidat - már kívülállóként - természetesen tovább követem, de már megjegyzést nem fűzök hozzá. Köszönöm az eddigieket, éljétek tovább a fiatal párok boldog, gyönyörteli életét. Köszönöm és üdv!
1
author04
2013. május 23. 11:00
Általános -> Hibák az oldalon
Tisztelt Szerkesztőség!
Tisztelt Szerkesztőség!
Köszönöm, hogy eleget tettetek a kérésemnek, egyben kérem, hogy az első részt is távolítsátok el, és a folytatásokat se közöljétek.

További jó munkát!

Üdv: Author04
1
author04
2013. május 23. 10:53
Történetek: Fiúszerelem 1. rész
Tisztelt Szerkesztőség!
Köszönöm, hogy teljesítettétek a kérésemet, de legyetek szívesek ezt a részt is eltávolítani, és a folytatásokat se közöljétek. Köszönet és üdv!
1
author04
2013. május 18. 09:04
Történetek: Férfiavatás 1. rész
Azt még csak-csak megértem, hogy valaki a homo történeteimre 1-est ad - bár, ha a téma undorítja, mi a francért olvassa, és főleg miért szavaz? - de ha valaki egy hetero történetet értékel így, saját magáról állít ki qrva nagy szegénységi bizonyítványt. Drága sivár lelkű, húgyagyú gyerekem, kib@szott nagy gyökér vagy ám, és ez legyen a legnagyobb örömöd az életben! Amúgy minden jót, élvezkedj magadon sokáig.
1
author04
2013. május 16. 22:34
Történetek: Fiúszerelem 1. rész
Kedves gaborthefirst!
Nincs mit hozzátennem az üzenetedhez, helytálló, ahogy van. Szerencsére soha nem bántódtam meg a véleményedtől, ha néhány dologban eltérő is volt a véleményünk, szerintem ember módjára rendeztük egymás között. Ha nem így lenne, már régen jól fejbe vágtalak volna, oszt annyi. Üdv.
1
author04
2013. május 16. 17:20
Történetek: Börtönszex - Összezsugorodott univerzum 3-4. rész
Kedves Aelm!
P.s.: Teszem mindezt - mármint a fejbevágást - jobb meggyőződésem ellenére, mert bár még férfival szemben sem alkalmaztam soha életemben fizikai erőszakot - leszámítva az akkor még kamasz fiamnak adott, egyébként nagyon jól sikerült egyetlen pofont (mentségemre szolgáljon, hogy csúnyán beszólt, nekem elöntötte a sz@r az agyamat - néha velem is előfordul -, utólag persze igyekeztem kidomborítani a pofon nevelő célzatú, mondhatni makarenkói jellegét - de lehet, hogy veled kivételt tennék! No, üdv!
1
author04
2013. május 16. 17:04
Történetek: Börtönszex - Összezsugorodott univerzum 3-4. rész
Kedves Aelm!
Üzenetedet köszönöm, de félreértés ne essék: nem akartam szemrehányást tenni - miért is? - sem fölöslegesen háborgatni - épp elég dolgod van! - még kevésbé egy irodalmár véleményét kérni egy műkedvelő szösszeneteiről. Mindössze annyi érdekelt volna, hogy nőként miként tudod ennyire hitelesen ábrázolni a homo kapcsolatokat, mikor még - igaz. kétgyermekes és hetero - férfiként nekem sem mindig sikerül. Ha erre csak azt mondod, hogy "Hja kérem, itt kezdődik a tehetség!" akkor egyszerűen fejbe váglak, oszt annyi.
Más. A honlapodon láttam egy mckinnell@freemail.hu címet, oda küldtem néhány Vittorio Caevelli képet, melyek meglehetős inspirációt adtak a történeteimhez. Ha téves a cím, vagy ha közömbösek a képek, akkor tárgytalan, és kérlek, ne tekintsd hiábavaló zaklatásnak. Üdv.
1
author04
2013. május 16. 12:44
Történetek: Börtönszex - Összezsugorodott univerzum 3-4. rész
Kedves Aelm!
Szerettem volna egy-két dologban - szerzőként - a véleményedet kérni, de mindeddig elzárkóztál előlem (akár kommentről, akár a honlapodra címzett e-mailről lett légyen is szó), ennek megfelelően nem erőltetem tovább a dolgot, soha nem volt szokásom másokra rátuszakolni magam. Más kérdés, hogy én minden esetben reagálok a hozzám címzett értelmes hozzászólásokra, még ha kellemetlen igazságokat is mondanak ki, lásd gaborthefirst hozzám címzett üzeneteit, abban kapok hideget-meleget, elismerő szavakat is bőséggel, de azért egész jól megvagyunk egymással (remélem, ő is így érzi). Nézd, te entellektüel vagy, kiváló alkotói tehetséggel megáldva - ezzel szerencsés módon élsz is -, hála érte neked az olvasóktól (magamat is beleértve). Az egód talán fejlettebb a kelleténél - "érjenek utól, ha tudnak!" stb. - egy kis szerénység talán nem ártana, neked igazán van mire szerénynek lenned, mert az ízlésemnek megfelelő történeteid kiválóak. Ami engem illett: soha nem tekintettem egyetlen - a műfajomban alkotó - szerzőtársamat vetélytársnak, legyőzendő riválisnak, mert számomra az egész nem erről szól. Amit írok, az a lelkemből fakad, a pozitív emberi érzelmek dominálnak, gyűlölöm az erőszak bármilyen formáját. Másutt már említettem, most megismétlem: ha egy történet nem éri el az én normám szerinti 8-ast, nem szavazok, megjegyzést is csak olyan esetben fűzök a nekem nem tetsző írásokhoz, amikor feltétlen szükségesnek érzem (pl. a - hála a Szerkesztőknek! - már az oldalról lekerült pedofil történet). A továbbiakban semmilyen formában nem keresem veled a személyes kapcsolatot, de engedelmeddel, az üzenőfalon továbbra is figyelemmel kísérem az alkotói tevékenységedet. Üdv.
1
author04
2013. május 14. 17:43
Történetek: Fiúszerelem 1. rész
Kedves axelley!
Köszönöm, ilyet vártam.
A "Férfiavatás"-ban Kata ugyan unokatestvér, de szándékosan nem a "családi" címkével láttam el a történetemet - még ha így kevesebb olvasója is van - mert én képtelen vagyok olyan történeteket leírni, ahol az anyuci bújik ágyba a kamasz fiával, az apuci veszi el a lánya szüzességét, a nagynéni szopja le az unokaöcsköst, a nagybácsi lefetyeli az unokahugica harmatos punciját, a jóságos nagyapó, vagy nagyanyó juttatja csodálatos nemi élvezethez a pajkos leány- vagy fiúunokát, a keményfarkú unokafivérekről és izzó ölű unokanővérekről nem is szólva, pedig - te is láthatod a toplistát - ezek a történetek aratnak elsöprő sikert, de elveimmel, felfogásommal ellenkezik minden ilyen szexuális kapcsolat.
Éppen ezért nem engedtem a csábításnak, hősöm és Kata között ezért nem történt meg a nemi aktus - még ha ezzel pontokat is veszítettem - erkölcsi aggályomat pedig Katával mondatom ki. Ami a pettinget illeti, az az unokatesók között igen gyakori, és sajnos, az ennél komolyabb nemi aktus is előfordul, ehhez viszont nem vagyok hajlandó ilyen történettel asszisztálni. Köszönöm és üdv.
1
author04
2013. május 14. 14:36
Történetek: Fiúszerelem 1. rész
Kedves axelley!
Az előző bejegyzésemnél elfelejtettem leírni, most pótolni szeretném:
Nem szeretem magánlevelezésben használni a "Tisztelt" jelzőt, mert ahhoz túl hivatalos, ráadásul személytelen, és rá-ráadásul, nem érzem különösebben tiszteletre méltónak magam. Ha véleményükkel megtisztelnek olvasóim, a hozzászólásokból számomra úgyis nyilvánvaló, hogy az általuk érzett tisztelet, vagy megvetés sugallja az üzeneteiket. Ha ragaszkodsz a jelzőkhöz a nekem szánt üzeneteidben - én nem! - akkor maradjunk a "Kedves" jelzőnél, ez azért megbizseregteti a szívemet.
Mivel véleményed - eddigi állásfoglalásaid alapján - fontos a számomra, szeretném, ha véleményeznéd az eddig megjelent egyetlen hetero történetemet (Férfiavatás-1.), mert erőt adna a folytatáshoz, esetleg új művekre is ösztönözne, ehhez tudnom kéne, hogy szerinted jó irányban haladok-e.
Ha jól értelmezem utolsó üzenetedet #18#, akkor olyan biszex történet-félére gondolsz, a gondolat nem is áll az ízlésemtől távol, majd meglátjuk,már körvonalazódik egy történet, ahol egy fiú egy lánnyal és egy fiúval is átéli a szerelem gyönyörét. Ha ilyesmire gondolsz, kérlek válaszolj, mert annál lustább vagyok, hogy hiábavaló történetekkel foglalkozzam. Üdv.
1
author04
2013. május 13. 10:25
Történetek: Fiúszerelem 1. rész
Kedves axelley!
(A "Kedves" jelzőt mindig kiteszem, mert ha valaki megtisztel a véleményével, ennyi legalább kijár neki, még ha vitatható, vagy bántó is a véleménye)
Szóval: érdekes ötletet adtál, nyilván megpróbálom, majd az olvasók értékelik, hogy mennyire sikerült. Persze nálam az írás meglehetősen hosszú folyamat, szeretem alaposan kidolgozni a történeteimet, mert nem látom értelmét egy gyorsan összecsapott fércművel zsibbasztani az olvasóimat és hülyeségekkel pusztítanom a szürkeállományukat.
Való igaz, történeteimben az érzelmek meghatározóak, számomra ez nagyon fontos szempont. A testiség ábrázolása nyilván elkerülhetetlen - azért szextörténet! - de igyekszem kerülni a hatásvadász elemeket, és ha lehet, mellőzöm a trágár "kulcsszavakat", mert nem attól izgató a történet.
A "Férfiavatás-1" történetemben a másik oldalamról is megismerhetsz, a folytatás - már hamarosan! - és más, még beküldésre váró hetero történetem is nélkülözi a szélsőségeket, ha olvasóimnak így nem elég izgató, olvassanak mást. Köszönöm és üdv.
1
author04
2013. május 12. 20:02
Történetek: Fiúszerelem 1. rész
Kedves axelley!
Még egyet: homo témájú írásaim jórészt a saját fantáziám termékei -a valós eseményeken alapuló, mások által megélt élmények által sugallt történeteimnél mindig kiteszem az "Idegen ötlet alapján" megjegyzést. Ha a "lányszerelem" alatt leszbikus történetet értesz, ilyenre nem vállalkozom, mert annak hiteles ábrázolására egyszerűen képtelen vagyok, már csak a nememnél fogva is, ehhez nem elég a fantázia, ezt meg kell élni, és egyrészt nem szeretnék csalódást okozni az olvasóimat, másrészt nem szeretném nevetségessé tenni magam, annál azért hiúbb és igényesebb vagyok; éppen ezért szánakozva nézem egy-két szerzőtársam hiábavaló próbálkozását, amint erőlködve igyekeznek ábrázolni két lány gyönyörű szeretkezését, de a leírtakból nyilvánvaló, hogy férfi írta, akinek fogalma sem lehet az ilyen kapcsolat lényegéről és csodálatosságáról.
Ha a szokványos -bár ezen a lapon nem igazán népszerű (hiszen itt a "családi" a csúcs!!!)- fiú-lány kapcsolatra gondolsz, megismétlem: Férfiavatás-1., és majd küldöm a többit is. Üdv.
1
author04
2013. május 12. 09:21
Történetek: Fiúszerelem 1. rész
Kedves axelley!
Szavaidat mindig örömmel fogadom. Természetesen vannak hetero történeteim is, bár jelenleg csak a "Férfiavatás 1." van fenn, de hamarosan jön a többi is. Köszönöm és üdv.
1
author04
2013. május 12. 00:27
Történetek: Fiúszerelem 1. rész
Kedves gaborthefirst!
Pont az ilyen vélemények -meg persze, az ésszerűen bíráló megjegyzések- miatt érdemes csinálni. Köszönöm, és üdv, mára véget ért a napom, jő éjt mindenkinek!
1
author04
2013. május 11. 23:27
Történetek: Fiúszerelem 1. rész
Még egyet: tiszta szívből örülök (de komolyan ám!), hogy lelki (testi?) kielégülést nyújthatok a történeteimet lepontozóknak, mert számukra legalább akkora örömöt szereztem, mint méltatóimnak. Hát mi a fene másért írna az ember, ha nem ezért?
1
author04
2013. május 11. 19:37
Történetek: Fiúszerelem 1. rész
Kedves genius33!
Történetem főhőse már érett ifjúként meséli el - hetero - barátjának kamaszéveit a nemiség ébredésétől a beteljesülésig. Nyilván nem követendő példaként állítom az olvasóim elé a főszereplőt, -ezzel nagy hibát követnék el, mert jelen korunk igen erős ellenérzéssel viseltetik a "másság", de különösen a homoszexualitás iránt- mindössze egy valós tényeken alapuló életsorsot szeretnék bemutatni, talán a magam eszközeivel sikerül is. Ha van türelmed, olvasd végig, talán megéri- ennek megítélése az olvasók feladata. Köszönöm, és üdv.
1
author04
2013. május 10. 00:44
Történetek: Fiúszerelem 1. rész
Kedves jony21!
Köszönöm az elismerésedet, a sorozat többi része közlésre vár, és mivel szorosan összefüggő részekről van szó - akárcsak eddigi sorozataim esetében - igazán csak egyben élvezhető az egész, de ez mind a közlés, mind az olvashatóság szempontjából megoldhatatlan.
Ami a méreteket illeti: a legtöbb kamasz szívesen ábrándozik óriási méretű nemi szervről, mint a férfiasság legfőbb bizonyítékáról, de bizony a szexuálterapeuták szerint az legalább akkora átok, mint az extra kicsi, de hát ez velünk született adottság. Ezért mindig jókat röhögök a szinte minden honlapon előforduló "csalhatatlan" és biztos sikert ígérő pénisznövelő praktikák hirdetésein, mert pont erre a hiúságra alapozva csalják ki a pénzt a hiszékeny emberekből. Köszi és üdv!
2
author04
2013. május 9. 03:15
Történetek: Fiúszerelem 1. rész
Kedves gaborthefirst!
Megjegyzésedet és szavazatodat köszönöm, megtisztelsz vele.

Kedves boyka92!
Ne hidd, hogy a hősöm által említett méret a fantázia terméke, ha jól emlékszem, a "magyar rekord" 40 cm körül jár. Hála Istennek, én soha nem vágytam ilyen extra méretű hímtagra,- talán ezért is volt mindig kiegyensúlyozott minden kapcsolatom, viszont személyes ismerősöm eléggé nehezen talál megfelelő társra, és átkozza a sorsot, mert egy "átlagos" nő egyszerűen képtelen befogadni. Hát akkor inkább az átlag...
1
author04
2013. május 7. 23:33
Történetek: Csatlakoztam egy meleg - párhoz
Kedves gaborthefirst!
Ehhez igazán nincs mit hozzátenni, egy betűt sem tévesztettél, és éppen Te hívtad fel a figyelmemet a szavazás talmi hiábavalóságára. Viszont olyan hülye gondolatom támadt, hogy a történeteimet alulértékelők között talán nem is az átlagos - mellesleg szeretetre méltó - olvasóimat kellene keresnem, hanem a bennem vetélytársat látó - vajon mi a pics@ét? - szerzőtársaimat, és baráti körüket kéne keresnem - ha egyáltalán ez foglalkoztatna. Ha a lepontozás neki/nekik örömet jelent, tegyék, ki a f@sz foglalkozik velük? Nekem sokkal többet jelentenek a Tőled és kevés számú tisztelőimtől kapott őszinte szavak, még ha időnként a hibáimra is utalnak. Köszönöm, és üdv!
1
author04
2013. május 7. 22:20
Történetek: Apám barátja
Kedves Aelm!
Itt megismétlem, amit a "Csatlakoztam..." c. történetedhez fűztem (#14):
Sajnálom, hogy elragadott az indulat, nem igazán szoktam meg tőled, főleg ilyen stílusban. Az "érjenek utol, ha tudnak" megjegyzéssel vitáznék, mert képtelenség mindig azonos színvonalon írni, nyilván neked is vannak gyengébb történeteid, hiszen te is csak emberből vagy. Én úgy vagyok veled, hogy a nekem tetsző történeteidhez szívesen fűzök megjegyzéseket, és a legmagasabb pontok valamelyikével értékelem, ami ezen kívül esik - vannak ilyen történeteid! - inkább nem kommentálom, de nem is szavazok, mert miért ártsak a jó szándék által vezetett szerzőnek? Szart meg mindenki tud írni, te is, én is, ennek megítélése az olvasók feladata, hiszen ha már vállaltuk a nyilvánosság előtti megjelenést, akkor vállaljuk fel annak következményeit is, még ha szöges ellentétben állnak alkotói szándékunkkal. Éppen gaborthefirst adott erőt nekem ahhoz, hogy túllépjek a "SZAVAZÁS!!!" hamis illúzióján, már néha meg is mosolygom a pontozásomat, egyben mélyen elgondolkodom: vajon megtettem-e mindent azért, hogy azok az érzések, amelyek sugallták a történeteimet eljussanak minden olvasómhoz? Ha tiszta a lelkiismeretem, - mert számomra alapfeltétel, hogy a szívemből, a lelkemből írjak - akkor legfeljebb megállapítom, hogy hiába erőlködöm a tiszta emberi érzelmek ábrázolásával, a közízlés mást kíván, de én nem vagyok hajlandó egy bizonyos - magam elé állított mérce szerinti - színvonal alá süllyedni, még ha ez nem is jár - a történeteimet szerintem jogosan megillető - magas pontszámokkal. Szerencsére becsületsértő megjegyzéssel nem találkoztam - nyilván, azonnal jogi lépéseket tennék -, a hűvös fogadtatás viszont egyáltalán nem foglalkoztat. Az igazi örömöt a történeteimhez fűzött elismerő megjegyzések jelentik, hiszen ilyenkor érzem, hogy sikerült valamit átadnom magamból, és egy röpke pillanatra kiragadnom a hétköznapok szürkeségéből az olvasóimat. Üdv.
1