WaderLaci hozzászólásai

W
Nem:
férfi
Beállítottság:
heteroszexuális
Ország:
Szlovákia Szlovákia
Egyéb:
https://waderlaci.blogspot.com/2024/05/nehany-keresetlen-szo-az-olvasokhoz.html
Legtöbbet használt címkéi:
Hozzászólásai:
427 db
Waderlaci
2024. június 4. 21:22
Történetek: A szexbomba pszichoterapeutát felizgatják a páciensek problémái 7. rész – A prűd asszony
29 perccel utánad a legkézenfekvőbb megoldást választották: törölték a ma feltett írást. Ezzel simán le lett nullázva minden. Időbe telt... de talán a Te írásod is sorra kerül valahol.
1
Ez egy válasz Éva596 2024. június 4. 20:29-kor írt üzenetére.
Waderlaci
2024. június 4. 14:43
Általános -> Társalkodó - bármiről
Ami azt illeti, korábban se voltam itt sztáríró, nem csak az utóbbi hetekben minősítettek le. De ezek után meritek még azt mondani, hogy a pontozás az írásaimnak szólt? És pontosan ezt mondtam el korábban, csak senki se akarta megérteni, és egyszerűbb volt engem hülyézni. 
Egyébkent az egészet kexi kezdte a maga "finom" sértegetésével, Éva csak mellé állt, pontosabban nem mellé, hanem csak ellenem. Amikor Éva megjelent az oldalon, nagyon jó ötletei voltak, nagyon jól is mesélte el, de a formai dolgokhoz nagyon nem értett. Egyike voltam azoknak, akik próbáltuk őt segíteni, hogy ez se legyen zavaró az írásainál. De látod mit kaptam érte: direkt félremagyarázza minden szavam. Így segítsen az ember. Igaz, én vagyok a naív, hogy hiszek egy jobb világban, miközben éppen eleget tapasztalhattam már, hogy a jó elnyeri méltó büntetését. Viszont itt ki kell javítsalak! Ha létezne részetekről elfogadás, akkor pontosan most, ebben az állapotomban kellene elfogadnotok, nem pedig visszasírni minden áron azt, aki voltam, aki inkább elhallgatta a rossz véleményét, hogy ne sértsen meg senkit, és nem szólt vissza a sértegetésekre. Elhiszem, hogy kellemesebb volt az egyeseknek, mert úgy érezhette a szar a dunsztos üvegben, hogy ő lekvár. Talán nem kellett volna rámutatni annyira durván, hogy mennyire mindegy, hogy mit írok, csak az a lényeg, hogy én írom, és így az egyeseknél semmiképp se lehet jó írás. De hát ugyebár sokkal egyszerűbb a köhögést kezelni, mint a vírust, ami a köhögést okozza.
2
Ez egy válasz Lolamacko 2024. június 4. 13:39-kor írt üzenetére.
Waderlaci
2024. június 4. 13:06
Általános -> Társalkodó - bármiről
Elnézést kérek! Az első írásodtól kezdve a formai tökéletesség mintapéldányait tártad az olvasók elé. Nem úgy, mint az én olvashatatlanul kusza, rendezetlen írásaim. Ezért is kaptak a műveid kiemelkedően nagy olvasottságot. Igaz ugyan, hogy akkoriban emailben és kommentekben magyaráztad el nekem a tördelés és szövegszerkesztés alapjait, de a lényeg, hogy kit hányszor emel ki az algoritmus ajánlásba. Ahogy az is csak apróság, hogy bár percekkel a megjelenés után jeleztem, hogy a ma kitett írás csak címében az én írásom, mégis megkaptam rá az alaposan leminősítő pontozást. Amit így semmiképp sem kaphatott az én írásom. De szerintetek én vagyok a hülye, hogy azt mondom, hogy talán nem írok rosszul, csak nem tetszik a pofám az olvasóknak. 
Lehet, hogy jobb is, hogy eltűnt a szemek elől ez az egy írásod? Mert ugyan úgy csak a neved miatt érne meg egynél több pontot? Már bocsi, de az eddigi körülmények alapján erősen izzadságszagúnak tűnik ez az írás. Túl sokat volt róla elöljáróban beszélve, és ezek alapja is olyannak tűnik, hogy megírtad végül, de nem teljesen önszántadból. És azok az írások, amiket direktbe KELL alapon ír az ember... tapasztalatból mondom, hogy azok nem szoktak jók lenni. Az én írásaim között is van pár példa rá. De lehet, hogy kellemesen csalódni fogok.
2
Ez egy válasz Éva596 2024. június 4. 11:13-kor írt üzenetére.
Waderlaci
2024. június 4. 10:46
Általános -> Társalkodó - bármiről
Nem a pocsék fordításokat és írásokat szokták kidobni! Ha így lett volna, Éva első írásai se jelenhettek volna meg itt (pontosabban: első sorozatának első részei) mert azok katasztrofális állapotúak voltak. Itt általában azt nem engedik megjelenni, ami a történetre ad, és nem a pornóra. Az utóbbiból a leg igénytelenebb, leggagyibb is megjelenhet, csak pornó legyen. Jelen esetben nagyobb a gyanúm, hogy nem cenzúrázták az írást, hanem elsikkadt valahol. Vagyis soha nem is olvasták el az írást, és ezért nem mondtak róla se A-t se B-t, és ezért nem adtak indoklást se. 
De ide nagyon érvényes, hogy olyan az oldal, amilyenné az olvasók tették: az igénytelenséget és a tiszteletlenséget nyomatták az oldalon, valamint a legalja stílust, így a szerkesztés is pontosan ilyen lett: igénytelen, tiszteletlen és legalja.
1
Ez egy válasz Selymi 2024. június 4. 10:36-kor írt üzenetére.
Waderlaci
2024. június 4. 07:43
Általános -> Hibák az oldalon
Nem az első eset, hogy össze van keverve a cím amit beküldtem és a szöveg. A cím az enyém, de a szöveg nem.
2
Ez egy válasz Selymi 2024. június 4. 06:37-kor írt üzenetére.
Waderlaci
2024. május 26. 19:53
Történetek: Randi tiltott területen
Amit az utóbbi időkben írtam, abból valóban hiányzott a tisztelet. Mint mondtam, elegem lett abból, hogy én mindenkinek megadom a tiszteletet, és én senkitől nem kapom meg. Ez változott meg. Elhiszem, hogy nem tetszik, de erről nem én tehetek. Illetve csak annyiban tehetek róla, hogy azt adom vissza, amit kapok. Lehet ezen besértődni, lehet ezért mutogatni rám, de talán a másik oldalon kellene keresni a probléma gyökerét.
2
Ez egy válasz Éva596 2024. május 26. 19:32-kor írt üzenetére.
Waderlaci
2024. május 26. 17:21
Történetek: Randi tiltott területen
Ja és elfelejtettem elsőre: én nem annyi tiszteletet követelek meg, amennyit adok, hanem megköveteltem volna a tizedét annak a tiszteletnek, amit eddig megadtam mindenkinek. Elhiszem, hogy nem tetszik, hogy annyi szakmaiságot és tiszteletet adok, amennyit kapok. Elhiszem, hogy nem tetszik, hogy nálam vége lett annak, hogy mindenkit tiszteljek, és engem mindenki lábtörlőnek használjon.
1
Ez egy válasz salsa 2024. május 26. 16:51-kor írt üzenetére.
Waderlaci
2024. május 26. 17:16
Történetek: Randi tiltott területen
Valahogy sejtettem hogy ez lesz. Hogy akinek kellene, az lapít mint... akinek meg nem kellene, az meg megsértődik. Ha neked ez tetszik, hogy mások helyett sértődsz meg, én nem akadályozlak benne. 
De azért arra az eddigi "elfogulatlan" véleményre nagyon kíváncsi lennék! Mert nem rémlik, hogy sokkal találkoztam volna. Pontosabban, egy sem ugrik be hirtelen. Csak reménykedni mertem eddig véleményekben, de természetesen feleslegesen. Az utóbbi időkben mindenképpen így van. Ha esetleg tőled konkrétan mégis érkezett volna valaha valami hasonló, akkor sajnálom, de az elveszett a sokszorosan több andreas és kexi kategóriás (és számomra itt normálisnak számító) hozzászólás között.
1
Ez egy válasz salsa 2024. május 26. 16:51-kor írt üzenetére.
Waderlaci
2024. május 26. 14:46
Történetek: Randi tiltott területen
Nem igazán tudom, hogy az a böfögés, hogy "nem az én világom, nem tetszik" az hol, hogyan védte/védi a magyar nyelvet. És andreastól mást nem igen lehet látni. Ha elmondaná a véleményét, az valóban jó lenne. De ő nem mond véleményt, csak böfög párat. És Éva meg azt kezdte el propagálni, hogy az ilyen semmit erő böfögések legyen az irányadók az itt megjelent írásoknál. Az hozzá tartozik a világhoz, hogy létezik fekália. De az, hogy ezt a fekáliát állítjuk be minden érték legfelső szintjének... sajnálom, de ez nálam nem igazán fér bele. Nem fogom a francia krémest csak azért lemondani, mert az nem sz.rból készül. Viszont Éva lejjebb pontosan ezt tette. 
Ha a sötét oldal az, hogy legyen egy minimális ésszerűség, hogy ne a sz.r legyen a legfőbb fokmérő... akkor igen, átáltam a sötét oldalra. Ha az világos oldal, hogy hogyan kötözködnek az andreas és kexi félek... akkor igen, én átáltam a sötét oldalra. 
Én is tudnék ajánlani egy relaxációs technikát az illetőknek. Sőt! Rögtön kettőt is! Úgy hívják, hogy józan ész, és hogy bocsánatkérés. De az egyiket irtják ezen az oldalon, a másik pedig talán soha nem is létezett. Vagy inkább egyik sem létezett soha. Így marad számomra a bocsánatkérés, hogy alapvetően úgy álltam hozzá az itteni hozzászólókhoz, hogy azok emberek. Ezért bocsánatot is kérek most minden érintettől. Bár azért nem kérek elnézést, hogy nem idegelem magam tovább a trágyadombok elviselésével, és hogy nem hallgatok tovább róluk.
2
Ez egy válasz Indiana Jones 2024. május 26. 14:10-kor írt üzenetére.
Waderlaci
2024. május 26. 13:46
Történetek: Randi tiltott területen
Basszus! Nem tudom pontosan mi történt, de elmaradt alóla, hogy ez Éva hozzászólásához ment. Az első pár mondat tőle volt idézve, másolva, és arra lett volna reakció. 
Egyébként azt hittem egyértelmű, hogy ki-mi ellen ment ez a kirohanás: az ellen, hogy egyesek mindenáron uniformizálni akarják az itteni írásokat, méghozzá a legalja réteg igényeihez igazítva. Ahogy ezt Éva próbálta megtenni, andreas számára.
2
Ez egy válasz Indiana Jones 2024. május 26. 13:28-kor írt üzenetére.
Waderlaci
2024. május 26. 13:00
Történetek: Randi tiltott területen
Alant van három kedvenc hozzászólóm, akik eleinte nekem is ugyanezeket írták.  Higgy nekik, jól látják a dolgokat, éles szemmel olvasnak, ls a kritikájukkal segíteni akarnak neked, jó irányba terelni. Fogadd meg amit írnak
Nem hiszem el, hogy mást, másról nem tudsz írni.
Gondold át és válts.

Ugyan kérem! Mindebbe csak ostoba belemagyarázás, hogy az illetőt arra biztatod, hogy úgy írjon, ahogy te is, hogy az tetszen a szerinted éteri magasságokból, minden bölcsességet megosztó szentháromságnak. Úgy írjon, hogy arra felidézhesse egy kiverés emléket mondjuk a kedves andreas. Akitől nem emlékszem, hogy valaha is olvastam volna egy rendes kritikát, csak pár betűs böfögéseket tud írni, azt is csak és kizárólag negatívat. De természetesen az a legjobb mindenkinek, ha neki tetsző írások kerülnek csak fel ide (illetve csak kerülnének, ha egyáltalán lenne bármi, ami neki tetszik. Csak ahhoz előbb tudnia kellene, hogy mi tetszik neki és mi nem, de ez úgy néz ki, hogy túl nagy szellemi kihívás lenne a számára). 
Vagy mégsem így van? Lehet, tényleg én vagyok a hülye, ahogy írtad? Az könnyen meglehet. Valóban hülye vagyok, mert nem tekintem életcélomnak, hogy egy ilyen - és hozzá hasonló - trágyarakásnak nyaljam ki a hátsó fertáját. Sőt! Annyira hülye vagyok, hogy nem érdekel, ha neked ez a nyalás a napi célod, de közben szólok rajta, hogy másokat ne rángass bele.
2
Waderlaci
2024. május 24. 21:14
Történetek: Randi tiltott területen
Én elhiszem a szándék jóságát, de magát a felvetést nem tudom jónak tartani. Mivel az én olvasatomban viszont ez annyi volt, hogy kit érdekel, ha modulokat rak össze valaki kissé variálva, amíg a megfelelő modulokat variálja. És ha már ő (Éva) beállt a sorba, akkor mindenki másnak kutya kötelessége beállni, és pár ember kedvéhez idomulni. 
Itt újra felvetődik egy régi kérdés: akit valami (állítólag!) nem érdekel, az minek olvassa a témát, és miért pofázik bele? Hacsak nem azért, hogy olyant olvashasson, amilyent ő akar, és semmi mást.
2
Ez egy válasz Indiana Jones 2024. május 24. 21:00-kor írt üzenetére.
Waderlaci
2024. május 24. 20:22
Történetek: Randi tiltott területen
Magyarra fordítva: írja az író azt, ami neked/nektek tetszik, és eszébe se jusson semmi egyebet írni.
2
Ez egy válasz Éva596 2024. május 24. 10:16-kor írt üzenetére.
Waderlaci
2024. május 23. 15:26
Történetek: Bűntelen lélekkel
Lehet elkeserítő lesz, de ez egy egyszeri történet volt. Nincs igazán benne további lehetőség. Elvileg lehetne még valami olyan, hogy a várúr hogyan válik biszexé, vagy hogy a lelkész hogyan él vissza a környékbeliek bizalmával... de nem szándékozom a homo címkében elmerülni. Ez az első, de talán az utolsó homo írás volt. 
A sorozatok pedig, amiken dolgozom, nem jelenhetnének meg az oldalon. Mivel azokban a történet a lényeg, maximum erotikus részletekkel fűszerezve, nem pedig a pornó világában játszódnak, így meg sem jelenhetnének itt (lsd a Tanulás sorozatomat, amit eredeti formájában visszadobtak, bár az első pár rész még csak erotikus, az utolsó részeket pedig csak később pornósítottam)
2
Ez egy válasz matzkó54 2024. május 23. 14:28-kor írt üzenetére.
Waderlaci
2024. május 23. 08:56
Történetek: Bűntelen lélekkel
Sajnos van olyan írás, ami alapvetően erre az oldalra született, már azzal indult, hogy itt jelenjen meg. Ez is egy ilyen, az s/m+homo cimke lett volna. De mivel olyan lett, amilyen, így máshova nem tudom feltölteni. De csak ezért "tértem vissza". Lehet, lesz még pár hasonló, de majd meglátjuk. Az utóbbi időkben inkább nem is írok semmit, és nem is agyalok lehetséges történeteken, mivel teljesen értelmetlennek látom.
1
Ez egy válasz Lolamacko 2024. május 23. 08:35-kor írt üzenetére.
Waderlaci
2024. május 18. 17:04
Általános -> Társalkodó - bármiről
Nálam Vörös Erik legjobb feldolgozása a Technicolor időgép Harry Harryson-tól, filmben pedig az Erik, a viking a Monthy Python feldolgozásában. 
Ha ismernénk a korábbi neveket, akkor az már történelem lenne. Arról nem is szólva, hogy vannak elképzelések, ami szerint Antlantisznak volt köze pl a Mayak kialakulásához. De akad olyan feltevés is a XX. századból, hogy az ókori egyiptomiak jutottak el Amerikába, és hozták létre a korai, városépítő, indián civilizációkat.
2
Ez egy válasz Titti 2024. május 18. 16:31-kor írt üzenetére.
Waderlaci
2024. május 18. 15:13
Általános -> Társalkodó - bármiről
Ami történelmi tény: Kr.u. 1000-ben, amikor a Kárpátok gyűrűjében megkoronázták az első magyar, keresztény királyt (lsd Szent István), a messzi észak egyik szigetéről elindult egy kis csapat viking. Na azt a szigetet hó és jég borítja, de akkoriban elvileg lehetőség volt némi mezőgazdaságra is. Vezetőjük a Vörös Erik névre hallgatott. Nyugat felé hajóztak, míg partot nem értek. Ma azt a területet, ahol partot értek, úgy ismerik, hogy Újfulland. A mai USA-Kanada részen. 
Az talán még érdekesebb, hogy a Mexikóiak egyik legfőbb istene, a Tollaskígyó ember alakú volt. Gyógyította és tanította az embereket, különleges tudása(?), hatalma(?) volt. Magas volt, a bőre fehér, szőke a haja és a szakálla.
1
Ez egy válasz Titti 2024. május 18. 14:17-kor írt üzenetére.
Waderlaci
2024. május 6. 16:50
Általános -> Társalkodó - bármiről
Ezért javasoltam, hogy tegyél fel legalább 1 írást, mert akkor bárkinek, bármikor elérhető lesz az email címed. Mellékesen az itt megadott címedre küldtem is egy emailt. 
Ami a leírt eseményeket illeti... Bár jó a képzelő erőm, de ezeket elképzelni... nehézkes volt. Hogy ilyen létezett., létezhetett. Hogy ez senkinek nem szúrt szemet vagy senki nem tett semmit.
1
Ez egy válasz Gaiai 2024. május 6. 16:32-kor írt üzenetére.
Waderlaci
2024. május 6. 15:27
Történetek: Novella, ami mindenkinek tetszik
Azt hiszem, itt már maradok is "süni". Túlságosan megundorodtam az itteni közönség "viselkedésétől". Úgyhogy áttérek azokhoz, akik esetleg kedvelték egyik-másik írásomat, és kíváncsiak többre is esetleg. A profilom egyéb mezőjében van egy link a bloghoz, amit a napokban indítottam. Ott már fent is van az s/m+katona cimkés írás is. Igaz, az végül is történet lett, pornó nélkül, minimális erotikával és nagyon kevés, de annál durvább s/m-mel.
2
Ez egy válasz Lolamacko 2024. május 6. 15:06-kor írt üzenetére.
Waderlaci
2024. május 6. 14:55
Történetek: Novella, ami mindenkinek tetszik
A címkék alapvetően s/m+cimke változatban mentek, és lett volna még egypár cimke amit nem érintettem, és itt már nem is nagyon fogok. Az utolsó így a megcsalás lett a Cserkészlányban, a továbbiak meg ha lesznek majd a saját blogomon lesznek (csak ott meg nincsenek címkék). 
Az utóbbi napok szurkálódásai pedig itt vannak előtted. Ezt ajánlottátok/követeltétek annyian, hogy írjak máshogy is, mert akkor azt nem fogják szidni, akkor nem kell tartanom a lepontozástól meg a negatív komnentektől, stb. Tessék, itt van, máshogy is írtam... és láthatod az eredményt: ez még annyit se kapott. Úgyhogy ezek után már csak az a kérdés, hogy minek is írjak még ide?
1
Ez egy válasz Lolamacko 2024. május 6. 14:39-kor írt üzenetére.
Waderlaci
2024. május 6. 13:37
Történetek: Novella, ami mindenkinek tetszik
Direkt maradt ki! Mert bár maga az írás paródia, de az, amit megmutat, az (szerintem) nagyon is komoly probléma: mindegy, ki mit és hogyan ír, "pofára" megy a pontozás és az értékelés. Tökmindegy hogy mit és hogyan írok, az akkor is le lesz pontozva, az akkor is pocsék lesz a szemetekben. Íme a tökéletes bizonyíték. Ez nem s/m, mégse vitte semmire. 
És ezek után még azt mondja valaki, hogy maradjak itt, és írjam továbbra is ide az írásaimat? Ezek után minek?
1
Ez egy válasz Kexi69 2024. május 6. 13:00-kor írt üzenetére.
Waderlaci
2024. május 6. 08:14
Történetek: Novella, ami mindenkinek tetszik
Köszönöm, valakinek végre leesett. 
Azért szerintem mutatós kis társadalmi kísérlet lett mindez egészében: amikor történést, hátteret, stb stb írtam, az nem kellett senkinek. Amikor csak szexet írok, az még úgyse kell senkinek. Ezek után már csak az marad a kérdés: tudja egyáltalán valaki, hogy mi a jó francot keres ezen az oldalon, tisztában van valaki azzal, hogy mit akar olvasni?
1
Ez egy válasz salsa 2024. május 6. 07:52-kor írt üzenetére.
Waderlaci
2024. május 5. 21:10
Történetek: A cserkészlány
A kiforgatásról jobb nem beszélned ez esetben. Akkor elmondom szájba rágósabban: amit ide felrak az ember írást, annál nagyobb lehúzást és pocskondiázást kap, minél több a történet, az esemény benne. Minél inkább megadja egy írásban a történések hátterét, annál pocsékabbnak értékelik itt. Tehát ha eleget foglalkozol majd azzal, hogy mit miért, annál pocsékabbnak fogják itt mondani. Ha mindezt elmeséled 3 tőmondatban, + hozzá teszel egy fenekelést meg 500 dugást, akkor viszont kitörő sikert érhetsz el vele. 
És köszönöm, hogy aggódsz azon, hogy bohóc leszek itt esetleg. Már nem leszek. Már azt csináltatok belőlem.
0
Ez egy válasz Éva596 2024. május 5. 20:30-kor írt üzenetére.
Waderlaci
2024. május 5. 18:39
Történetek: A cserkészlány
Csak azért, mert nálam nem használnak kötözést, szájbetömést, kenyszerítést, stb szerinted nem is ismerem ezeket? Vagy egyéb BDSM technikákról sötétségben járok, mert én csak arról írok, ami nekem a legkedvesebb? Nagyon Nagyon tévedésben vagy akkor! 
Viszont az baj, ha már készen van hozzá a történeted. Mostanra megtanultam, hogy a Törté-net oldalra szinte bármi felmehet, kivéve a történeteket.
2
Ez egy válasz Éva596 2024. május 5. 18:04-kor írt üzenetére.
Waderlaci
2024. május 5. 16:37
Történetek: A cserkészlány
Már alig várom, hogy olvashassam. Van pár elképzelésem róla, hogy mi vár majd benne "rám". 😂 De az eddigi írásaidat ismerve... jól meg fogod abban is mutatni, hogy mennyire apró részét akarod bemutatni egy nagyon bőséges világnak, de úgy, mintha az lenne az egész világ. 
Lett pár jobb az utóbbi időkben is szerintem is, ugyan úgy, mint korábban is. De ezt pár kommentem kívül semmi se bizonyítja. És az is érdekes, hogy ezek a kommentek is csak most jelentek meg, mikor megjelent az utolsó írásom ezen az oldalon, és inkább a saját blogomra kezdtem el felrakni az új írásaimat. 
Bár egy búcsú írás erejéig még visszatérek.
1
Ez egy válasz Éva596 2024. május 5. 15:24-kor írt üzenetére.
Waderlaci
2024. május 5. 11:41
Történetek: A cserkészlány
1.) andreas SOHA nem látja a jót, csak keresi a rosszat. Ha nem találja akkor meg belemagyarázza. Mondjuk pont ezért tartom a véleményét egyszerű, súlytalan tölteléknek, ami ott van, de teljesen felesleges még elolvasni is, még kevésbé figyelni rá. 
2.) írtam már sokkal jobbat is. Az sehol sincs, az senkinek "nem a világa". Ez csak a valamikor elindult s/m+cimke írások egyik része lett, konkrétan a megcsalás cimke. Ez nem azt jelenti, hogy ne foglalkoztam volna vele, hogy nem próbáltam volna meg kihozni belőle a tőlem telhető legtöbbet, de ezek mögé ritkán teszek be komolyabb mondanivalót. Ehhez pedig konkrétan egyáltalán nem is terveztem betenni, és nem is tettem.
2
Ez egy válasz Lolamacko 2024. május 5. 11:32-kor írt üzenetére.
Waderlaci
2024. május 3. 07:38
Történetek: Pálcamesék 1. rész - Szofi
Köszi ezt az írást. Jót nevettem! De azért megjegyezném, hogy az írás 14 évvel korábbi! Akkor még kicsit máshogy mentek itt a dolgok, és főleg mások voltak az elvárások. Tudom, mert más néven ugyan, de már akkor is olvastam az oldalt. És akkor még ez az oldal főleg erotikával foglalkozott, nem pedig pornóval. Sőt! Akkor még a történet nélküli pornó kapta a cikizést. Vagyis a fordítottja működött, mint most. 
Csak egy megjegyzés: egy kis abszurd írással én is vissza fogok térni még hamarosan. Tegnap fogadták el, szóval csak idő kérdése.
1
Ez egy válasz Gaiai 2024. május 3. 07:17-kor írt üzenetére.
Waderlaci
2024. május 2. 23:25
Történetek: Pálcamesék 1. rész - Szofi
Mint már mondtam, nem a pontokért vagy az elismerő szavakért írtam ide. Persze nem mondhatom, hogy rosszul esett, amikor valami látható, számszerűsíthető sikert ért el egy egy írásom. Alapvetően megszoktam a  "nem az én világom " jellegű kommenteket is. Csak amikor mindez összegyűlik, akkor talán nem csoda ha az embernek elege lesz. Főleg, mikor túl ocsmány módon szólják le az ember igyekezetét. Egyszerűen én nem szeretem az ellentmondásokat. Hogy pontosabb legyek, szeretem őket, de csak ha fel lehet őket oldani. De az, hogy az ember stílusát dícsérik, majd a stílusa, témái miatt kezdik ki, az egy feloldhatatlan ellentmondás. Azt már nem is veszem ide, mikor az illető még jópofizni is kezd, és természetesen engem mutat be hülyének, ha nem kommentelheti többé az írásaim alá, hogy jó, jó, de a téma miatt nem elég jó, ami témát egyébként messzire kerül állítólag. HA annyira kerüli, akkor hogyhogy véleméynt mondott róla? Ez két módon lehetséges. 1) mégsem kerüli a témát, csak rajtam bizonygatja (talán magának is?), hogy ő kerüli a témát, és természetesen lehúzva a munkámat. 2) valóban kerüli a témát, így nem is olvasta el az írást, csak találomra odaírt valamit.
1
Ez egy válasz Gaiai 2024. május 2. 19:58-kor írt üzenetére.
Waderlaci
2024. május 1. 18:15
Általános -> Társalkodó - bármiről
Rengeteg felhasználási területe lehet majd a jövőben az AI-nak. Sőt! Elég gyors a fejlődése, hogy akár hamarosan sokkal tovább jusson! Mivel folyamatosan remgeteg adatot tud kezelni, így sokkal szélesebb összefüggéseiben láthatja a dolgokat már ma is. 
De! Csak pár példa, amiben még messze nem Mesterséges Inteligencia, és ezért nemcsak hogy nem lehet ráengedni a mai világra, de veszélyes is lenne:
Példa 1) van egy háztartási robot AI-val a hátterében. Vásárolsz egy új cipőt. Mivel eddig nem volt meg, ma még nem tudja eldönteni, hogy az mi is, és ezért nem tudja, hogy hova is tegye, mikor megtalálja. Így vagy becsavarodnak az áramkörei, és kikapcsol, vagy kidobja a kukába az új cipődet. De ha meg úgy állítod be, akkor meg az a fél pár cipő, amit a kutyád az utcán szedett össze rágcsálni valónak, a szép új cipőd mellett fog landolni a cipős szekrényben.
2) Hasonló lenne a helyzet mondjuk egy kertész robottal. Manapság véletlenöl kikel valahol a zöldségágyások között egy gyógynövény, amit te is ismersz, és tudod, hogy az gyógynövény. Mit teszel? Ott hagyod, megöntözöd, vagy óvatosan kiveszed és átülteted. Mit tesz egy AI robot? Kitépi, mert nem az az adott kultúrnövény, ami az ágyásban van. Vagy a másik lehetőseg (beállítástól függően), hogy benne hagy az ágyásokban mindenféle gyamot, mert a programjua szerint annak van valamilyen gyógyhatása. 
Példa 3 (és ez az egyik legközelebbi lehetőség de  a legveszéyesebb is!): van egy önvezető autó. A mellékútról érkezik egy autó nagy sebességgel, de eég távol van ahhoz, hogy ha hamarosan fékezni kezd, akkor si9mán áttérsz előtte. Egyébként is te vagy a főúton, neked van elsőbbséged. Csakhogy te már látod, hogy az illető ilyen vagy olyan oknál fogva nem fog megállni, pláne nem időben, ezért inkább te veszed vissza a gázt, hogy elkerüld a lehetséges ütközést. Mit tesz az AI? Megy tovább szabály szerúen, de mivel a másik kocsi nem lassít időben, így elkapja az autód hátulját és megpörget. Vagy a maásik AI lehetőség: fékezni kezd, mert hátha a másik autó belétek rohanna. Viszont emiatt a másik autónak teljesen meg kell állnia, és utánad még másik két tucat autó elhaladását be kell várnia, miközben megfelelő tempónál egyik autónak se kellett volna 0-ra fékeznie, hanem simán elmehettek volna egymás előtt/mögött.
Ilyesmi dolgokban még messze van a mai AI, hogy dönteni tudjon!
1
Ez egy válasz Titti 2024. május 1. 17:53-kor írt üzenetére.
Waderlaci
2024. május 1. 17:12
Általános -> Társalkodó - bármiről
Asimov robotjait csak a 3 (+1) törvény tartotta vissza az emberre való támadástól! Ezeknek a törvényeknek a megkerülésével, részbeni vagy teljes megváltoztatásával, egymáshoz való viszonyának megváltoztatásával maga Asimov is sokat foglalkozott, lsd csak az Én, a robot történeteit (a könyv nem a film!). Másutt is elemzi a robotika törvényeinek és az embernek a kapcsolatát, mondjuk összefüggét keresve az ókori rabszolgatartó társadalmak, és az űrász tarsadalmak felfogását és berendezkedését. 
Alapvetően külön kellene választani az AI-t, és a robotokat. Van félkész novellám, ahol  a háztartásban használt robotokat használják s/m célokra, de természetesen egy külön programmal, ami segíti a megfelelő használatot. A mai AI még sehol nincs az igazi használathoz. Volt, aki azt mondta rá, hogy annak kellene nevezni, ami valójában: plágium softver. És ez valóban így van. Manapság nem tud még az AI mást tenni, mint korábbi részleteket újra, más formában összerakni. Nem képes a leg alapvetőbb megkülönböztetésre sem. Ha majd ebben elérnek valamit, ha tudni fogja a robot, hogy melyik  job és a bal keze, akkor majd jöhetnek komplexebb feladatokra is. De addig semmire nem jók, csak dísznek és érdekességnek. A szellemi munkát pedig maximum a propaganda íróktól, rajzolóktól tudja elvenni, mert az annyira behatárolt keretek között mozog. De azt is csak úgy tudja megtenni, hogy előbb megadják neki a pontos határokat és feladatokat. Jelenleg az AI képtelen még csak felismerni is a határokat, ha azt nem adják meg neki újra és újra konkrétan.
1
Ez egy válasz Titti 2024. május 1. 16:17-kor írt üzenetére.
Waderlaci
2024. május 1. 15:05
Történetek: A cserkészlány
Nem gúnyolódásnak szántam, hanem simán az eddigi megfigyeléseim eredményének. Rajtam gyermekkorom óta futkároztak hangyák és egyéb bogarak, és bár nem kedvelem őket, de elviselem a jelenlétüket. Viszont az is tapasztalat, hogy aki tart valamitől, az sokkal hamarabb észreveszi azt, amitől tart. Tehát én csak akkor látom meg a hangyát, mikor csiklandozza a kezemet a lábaival, aki tart tőle, az már messziről látja, hogy hol is van a hangya.
2
Ez egy válasz Lolamacko 2024. május 1. 14:49-kor írt üzenetére.
Waderlaci
2024. május 1. 14:42
Történetek: A cserkészlány
Nem sértésnek szánom a kérdést, de... szerinted mekkora egy fekete hangya? 
Mert ha azt mondod, hogy max 1 centi, akkor tényleg felétek van sok és agresszív bogár. Ha viszont azt mondod, hogy 15 centi... nos, akkor nálad van a gond, némi ízeltláb-fóbia, és ezért te MINDEN ítéltlábút észre veszel 100 méteres körzetben. És akkor valóban nagyon megnő a számuk ☺️
2
Ez egy válasz Lolamacko 2024. május 1. 14:31-kor írt üzenetére.
Waderlaci
2024. május 1. 14:38
Történetek: Pálcamesék 1. rész - Szofi
Ami a másolást illeti... nálam telefonon simán ki tudok jelölni részeket, így azokat ha akarnám át is tudnám másolni. Gépen még nem próbáltam, de lehet ott is működik. 
Azzal nekem sincs bajom, hogy mindenkinek más és máshogy tetszik. Ez természetes dolog, és disznóság lenne bárkit megfosztani a jogától. Viszont! Hogy az általad említett példán mutassam be a problémát: az a zavaró, mikor lemondják a műszaki könyvet a kalandregények imérveire hivatkozva! Mivel így úgy tűnik, hogy az a műszaki könyv nagyon pocsék. Pedig csak annyi, hogy műszaki könyv. És ennek a még fokozottabb változata, amikor azzal indokolják, hogy pocsék a műszaki könyv, mert amúgy nem olvas műszaki könyvet, de kalandregénynek pocsék. És ebből csak az marad meg láthatóan, első látásra, hogy pocsék a könyv.
1
Ez egy válasz Gaiai 2024. május 1. 11:06-kor írt üzenetére.
Waderlaci
2024. május 1. 14:18
Történetek: Pálcamesék 1. rész - Szofi
Semmi gond vele. Sőt! Ami azt illeti, egy hónapja nagy szükségem lett volna egy jó programra, amivel egy csak olvasható PDF szöveget át tudtam volna alakítani úgy, hogy sorokat tudjak belőle kijelölni, és támásolni. És ugyan ez a problémám jövőre is újra fent fog állni, mivel évente ismétlődő esemény miatt kellett volna. Szóval ha tudsz egy jó, alkalmas programot erre... azt én is megköszönném, és talán másoknak is segítene.
1
Ez egy válasz Titti 2024. május 1. 11:49-kor írt üzenetére.
Waderlaci
2024. április 30. 23:43
Történetek: A cserkészlány
Köszönöm, de azért arra megkérnélek, hogy mutasd már meg nekem, hogy szerinted melyik írásomban nem foglalkoztam azzal, hogy ki miért kapja/miért adja! Kapásból van egy ami eszembe jut: A nem unalmas szombat. Abban más volt a lényeg (az apa-lánya kapcsolat) és valóban nem sokat foglalkoztam a hátterével, hanem megelégedtem annyival, hogy a lánya így szereti, és az apja megadja neki. De egyébként szerintem MINDIG azt írtam, hogy ki miért. Szerintem.
2
Ez egy válasz kaliban 2024. április 30. 14:26-kor írt üzenetére.
Waderlaci
2024. április 30. 10:56
Történetek: A cserkészlány
Legalább nem kell folyton idegelned rajta, hogy már megint 50. Mint itt is. Maradsz jóformán egyedüli s/m írónak, terjesztve a light s/m igéit. 
És lehet, hogy van benne történés is, érzelem is... de még objektív szemmel nézve is, szerintem az ezt megelőzőben (vagy inkább előző kettőben) még több volt belőle, és attól sokkal több is. Az mégis el lett küldve a béka segge alá. Szóval nehéz arról papolni, hogy csak azért vagyok lepontozva, mert pocsékul írok!
1