Kérjük, az oldalra történő belépés előtt figyelmesen olvasd el az alábbiakat!
Az oldal erotikus tartalma miatt csak 18 éven felülieknek ajánlott! Az oldal tartalmai az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartozik, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha korlátoznád a korhatáros tartalmak elérését a gépen, használj szűrőprogramot.
A weboldalon cookie-kat ("sütiket") használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk látogatóinknak. (További információk)
Elnézést, ha nem lett volna egyértelmű, pontosítanánk: A rendelkezésünkre álló adatok alapján NEM azonos.
Nyilván a tévedés lehetősége fennáll, de tekintve, hogy azért van többféle technikai paraméter is, amit lehet figyelni, ezek alapján állapítottuk meg pár nick összefonódását, amelyek közül a félrevezetésben aktívan résztvevőket töröltük, ugyanakkor volt pár gyanús, de itt passzív nick, azok ellen nem volt okunk fellépni. De a lényeg, hogy Walderlaci neve nem szerepelt a kapcsolati hálóban. A saját ítéletünkkel elégedettek vagyunk (naná, ki nem?), de nyílván mindenki azt gondolja róla, amit szeretne. 🙂
Ez egy kétértelmű megfogalmazás volt. Tértivevény azonos Waderlacival? Ez a kérdés. ;) Dorian kis mulya, elhisz mindent. Ugyanakkor a két kérdéses nick kommentjei hasonlóak voltak. Hasonló fordulatokkal, szóhasználattal, stb. Hogy is mondjam… a pártatlanság jegyében egy szép eljárás volt, csak a végítélet nem egzakt. Vagy nem perdöntő, ha így jobban tetszik.
Waderlaci! Bocsánatot kérek érte, hogy pedofilnak gondoltalak és azt állítottam, te vagy tértivevény. A többit tartom. Nyugodj békében. Vagy tőlem vissza is jöhetsz, a korrektség kedvéért.
Waderlaci védelmében (az általa kért - visszafordítható - törlése ellenére) az általunk látható információk alapján megjegyeznénk, hogy nem volt azonos az ide kommentelő álnevekkel. (Viszont a vita parttalansága miatt mindkét résztvevő kommentjeit töröltük, lassan már-már becsületsértésbe hajlott a vita, így nem biztos, hogy kár érte.)
Viszont az álnevek kérdésében igazatok volt, valóban volt pár azonosnak tűnő fiók, ezek hozzászólásait töröltük, tiltottuk őket.
A fehérneműt nem viselő királykisasszony három malacért cserébe felhúzza a ruháját térdig, majd derékig, végül nyakig. Nem szexmentes Barbie baba alkata van.
A bíró okos lánya előbb felemeli a ruháját és bugyi nélkül behajol az apja(!) előtt. Később egyetlen melltartóban végigvonul a városon. Láthatóan nem borotválja a „csúnyáját” (idézet a filmből). Azután nem merül ám csak úgy gyorsan feledésbe a dolog, mert azt is megindokolja, hogy miért nem takarta el a csúnyáját.
A Karib-tenger helyett idén a magyart választottuk (mint mindig). Az Édenkertbe majd akkor megyünk ha a csóró milliárdosok már megunták, és adnak nyugdíjas kedvezményt is.
Ahogy elnézem jól elvan itt egymással egy szűk kemény mag a "ki kicsoda és hány néven van itt jelen?" játékban. (Ságvári Endrének "32 neve volt" de a fasorban sincs). Mondjuk nem ártana valami limit, hogy egy IP címről hány nick néven lehet bejelentkezni mert a végén egy kolléga fog itt vitatkozni a 18 alteregójával, aztán ha összevesznek, megnézheti magukat. Látom nem vesztettem semmit mert amíg nyaraltam csak a sértegetés ment, de az ezerrel.
2
t
tértivevény
2024. augusztus 5. 11:55
#1770
Az égig érő paszuly
Az Égig érő paszulynak a csecsemőkori orális élvezet elvesztése a központi témája. A tehén, mely addig bőségesen táplálta anyát és gyermekét, egyszer csak nem ad több tejet. Megkezdődik tehát a kiűzetés a gyermeki paradicsomból; és folytatódik is, mikor az anya nem hisz a fiúval együtt a magok csodás erejében.
A "paszuly", ez a fallikus jelkép, lehetővé teszi a fiúnak, hogy ödipuszi konfliktusba keveredjen az emberevő sárkánnyal. A végén azzal fejezi ki, hogy nem támaszkodik többé a fallikus önbizalom varázserejébe vetett hitére, hogy kivágja a paszulyt; ezáltal megnyílik előtte az érett férfiasság felé vezető fejlődés útja.
A gyermek csak akkor tudja feladni az anyától való orális függést, ha úgy érzi, hogy tulajdon teste – és különösen bimbózó szexualitása – mindent elérhet számára; egyebek közt ezért is áll rá a fiú, hogy a tehenet magvakért cserélje el. Ha anyja hajlandó lenne elismerni, hogy a magok ugyanolyan értékesek most, mint a tehén volt régebben, akkor a fiúnak nem lenne szüksége rá, hogy fantáziájában keressen kielégülést, azaz a fallosz mágikus erejébe vetett hitben; ezt az erőt jelképezi a hatalmas paszuly.
Hogy a fiú voltaképpen mennyire bizonytalan még frissen felfedezett férfiassága erejében, jól szemlélteti, hogy ahogy veszélyhelyzetbe kerül, visszaesik korábbi "oralitásába": a dagasztóteknő alatt rejtőzik el. Éretlenségét az is bizonyítja, hogy akkor lopja el a varázserejű tyúkot, amikor a sárkány alszik.
Bizonyos szinten a paszuly megmászása nemcsak a fallosz felemelkedésre való mágikus képességét jelképezi, hanem a fiúgyermek maszturbációval kapcsolatos érzéseit is. Az önkielégítést folytató gyermek retteg tőle, hogy szülei rájönnek, és rettenetesen megbüntetik. Ezt jelképezi, hogy a sárkány ha rájönne, mi a szándéka, elpusztítaná a fiút. Ugyanakkor a gyermek úgy is érzi, mintha az önkielégítéssel ellopna valamit a szülők hatalmából. A gyermek, amikor a tudattalan szintjén megérti, hogy a mese ezt sugallja, megbizonyosodik arról, hogy a maszturbációval kapcsolatos szorongásai alaptalanok. "Fallikus" kirándulása a felnőtt "emberevő sárkányok" közé nem pusztulásához vezet. Ellenkezőleg: olyan előnyökhöz juttatja, melyeket aztán folyamatosan élvezhet.
Kedves Szerkesztőség! Waderlacival együtt kérjük, hogy áruljátok el itt nekünk, hogy a tértivevény nikk és a Waderlaci nikk azonos IP-hez, vagy előfizetőhöz köthető-e. Tehát, hogy van-e köztük általatok fellelhető azonosság. Köszönjük.
Az Algír bika/bige meg hungarikum legyen.
Elnézést, ha nem lett volna egyértelmű, pontosítanánk: A rendelkezésünkre álló adatok alapján NEM azonos.
Nyilván a tévedés lehetősége fennáll, de tekintve, hogy azért van többféle technikai paraméter is, amit lehet figyelni, ezek alapján állapítottuk meg pár nick összefonódását, amelyek közül a félrevezetésben aktívan résztvevőket töröltük, ugyanakkor volt pár gyanús, de itt passzív nick, azok ellen nem volt okunk fellépni.
De a lényeg, hogy Walderlaci neve nem szerepelt a kapcsolati hálóban. A saját ítéletünkkel elégedettek vagyunk (naná, ki nem?), de nyílván mindenki azt gondolja róla, amit szeretne. 🙂
Üdvözlettel:
Törté-Net Szerkesztőség
Nyugodj békében. Vagy tőlem vissza is jöhetsz, a korrektség kedvéért.
Waderlaci védelmében (az általa kért - visszafordítható - törlése ellenére) az általunk látható információk alapján megjegyeznénk, hogy nem volt azonos az ide kommentelő álnevekkel. (Viszont a vita parttalansága miatt mindkét résztvevő kommentjeit töröltük, lassan már-már becsületsértésbe hajlott a vita, így nem biztos, hogy kár érte.)
Viszont az álnevek kérdésében igazatok volt, valóban volt pár azonosnak tűnő fiók, ezek hozzászólásait töröltük, tiltottuk őket.
Üdvözlettel:
Törté-Net Szerkesztőség
A királykisasszony jegyei
https://www.youtube.com/watch?v=xNzKZ4BDDek&list=PLpshJy6oyjM9fD2YtXafkvuSCkkprffuO&index=56
A fehérneműt nem viselő királykisasszony három malacért cserébe felhúzza a ruháját térdig, majd derékig, végül nyakig. Nem szexmentes Barbie baba alkata van.
A bíró okos lánya
https://www.youtube.com/watch?v=mvutIBmhqYE&list=PLpshJy6oyjM9fD2YtXafkvuSCkkprffuO&index=83
A bíró okos lánya előbb felemeli a ruháját és bugyi nélkül behajol az apja(!) előtt. Később egyetlen melltartóban végigvonul a városon. Láthatóan nem borotválja a „csúnyáját” (idézet a filmből). Azután nem merül ám csak úgy gyorsan feledésbe a dolog, mert azt is megindokolja, hogy miért nem takarta el a csúnyáját.
Látom nem vesztettem semmit mert amíg nyaraltam csak a sértegetés ment, de az ezerrel.
Az Égig érő paszulynak a csecsemőkori orális élvezet elvesztése a központi témája. A tehén, mely addig bőségesen táplálta anyát és gyermekét, egyszer csak nem ad több tejet. Megkezdődik tehát a kiűzetés a gyermeki paradicsomból; és folytatódik is, mikor az anya nem hisz a fiúval együtt a magok csodás erejében.
A "paszuly", ez a fallikus jelkép, lehetővé teszi a fiúnak, hogy ödipuszi konfliktusba keveredjen az emberevő sárkánnyal. A végén azzal fejezi ki, hogy nem támaszkodik többé a fallikus önbizalom varázserejébe vetett hitére, hogy kivágja a paszulyt; ezáltal megnyílik előtte az érett férfiasság felé vezető fejlődés útja.
A gyermek csak akkor tudja feladni az anyától való orális függést, ha úgy érzi, hogy tulajdon teste – és különösen bimbózó szexualitása – mindent elérhet számára; egyebek közt ezért is áll rá a fiú, hogy a tehenet magvakért cserélje el. Ha anyja hajlandó lenne elismerni, hogy a magok ugyanolyan értékesek most, mint a tehén volt régebben, akkor a fiúnak nem lenne szüksége rá, hogy fantáziájában keressen kielégülést, azaz a fallosz mágikus erejébe vetett hitben; ezt az erőt jelképezi a hatalmas paszuly.
Hogy a fiú voltaképpen mennyire bizonytalan még frissen felfedezett férfiassága erejében, jól szemlélteti, hogy ahogy veszélyhelyzetbe kerül, visszaesik korábbi "oralitásába": a dagasztóteknő alatt rejtőzik el. Éretlenségét az is bizonyítja, hogy akkor lopja el a varázserejű tyúkot, amikor a sárkány alszik.
Bizonyos szinten a paszuly megmászása nemcsak a fallosz felemelkedésre való mágikus képességét jelképezi, hanem a fiúgyermek maszturbációval kapcsolatos érzéseit is. Az önkielégítést folytató gyermek retteg tőle, hogy szülei rájönnek, és rettenetesen megbüntetik. Ezt jelképezi, hogy a sárkány ha rájönne, mi a szándéka, elpusztítaná a fiút. Ugyanakkor a gyermek úgy is érzi, mintha az önkielégítéssel ellopna valamit a szülők hatalmából. A gyermek, amikor a tudattalan szintjén megérti, hogy a mese ezt sugallja, megbizonyosodik arról, hogy a maszturbációval kapcsolatos szorongásai alaptalanok. "Fallikus" kirándulása a felnőtt "emberevő sárkányok" közé nem pusztulásához vezet. Ellenkezőleg: olyan előnyökhöz juttatja, melyeket aztán folyamatosan élvezhet.