Gyakran Ismételt Kérdések
Kaptam VIP kódot, előzőleg működött, de most már nem, miért?

Ez akkor fordulhat elő, ha a VIP kódodat vagy új használtad fel, hogy közben egy régi VIP-kódoddal (vagy fiókoddal) voltál belépve, ez esetben arra írtuk jóvá a VIP tagságit, lépj be azzal, és ott lesz a VIP tagságid.

Másik lehetőség, hogy először VIP kóddal léptél be, amit után később fiókot regisztráltál, így onnantól kezdve elég a választott neveddel és jelszavaddal belépned, az előző a VIP kódra a továbbiakban nem lesz szükséged.

Ha a problémád továbbra is fennáll, akkor az Ügyfélszolgálaton tudod a hibát bejelenteni.

Kaptam VIP kódot, de sosem működött, miért?

Ha csak VIP kódod van és nem regisztráltál fiókot neved és e-mail címed megadásával, akkor az oldal jobb felső sarkában található Belépés gombra kattintva a Belépés VIP-kóddal fülön tudsz belépni. (Vagy a felugró VIP-kérő ablakba írd be a VIP kódodat.)

Ha a problémád továbbra is fennáll, akkor az Ügyfélszolgálaton tudod a hibát bejelenteni.

Nem kaptam VIP kódot a vásárlásnál vagy hibaüzenetet kaptam, miért?

Bankkártyyás fizetés esetén ellenőrizd le az email fiókod Spam (levélszemét) mappáját is, hogy nem került-e oda véletlenül.

Telefonos előfizetés esetén kérjük ellenőrizd, hogy a megfelelő kódot küldted-e a megfelelő telefonszámra.

Ha a problémád továbbra is fennáll, akkor az Ügyfélszolgálaton tudod a hibát bejelenteni.

Hogyan tudok telefonnal előfizetni?

Telefonról emeltdíjas hívást indítva lehetséges előfizetni. Bármilyen magyar mobilszolgáltatótól lehetséges hívást indítani, amely előfizetésen (vagy kártyán) nincsenek letiltva az Emelt Díjas Szolgáltatások. (Ha az emeltdíjas szám hívása nem sikerül, úgy a mobilszolgáltatódnál tudod az Emelt Díjas Szolgáltatásokaat engedélyeztetni.)

Ennek menete:
1.) Válaszd a hanghívásos VIP-váltás lehetőségét.
2.) Készíts elő valami eszözt, hogy a megkapott VIP-kódot leírhasd.
3.) Hívd fel a megjelenő telefonszámot.
4.) Amikor a hívás folyamán az automata kéri, írd be a 3 jegyű kódodat.
5.) Attól függően, hogy be vagy-e lépve, két lehetőség lehet:
- Belépett felhasználó esetén: A regisztrációdra automatikusan jóváírjuk a VIP tagságodat, erről az automata is tájékoztat.
- Nem belépett felhasználó esetében: Az automata felolvassa a számjegyekből álló VIP-kódodat, amelyet a felolvasás után az 1-es gomb megnyomásával újra meghallgathatsz.

Az egyenlegen az összeg levonása a hívás létrejöttének pillanatában megtörténik, így kérjük, hibás kódbeírás esetén NE próbálkozz újra, inkább keresd fel az Ügyfélszolgálatot, ahol ez esetben is ki tudjuk utalni a megváltani kívánt VIP-tagságit.

Miért nem tudok már emeltdíjas SMS-sel előfizetni?

2021-ben (a Telekom májustól, a Vodafone és Telenor júniustól) mindhárom magyar mobilszolgáltató egyoldalúag megszüntette az emelt díjas SMS szolgáltatásokat az összes előfizetője számára, ezért egész Magyarországon bármilyen szolgáltatásnál megszűnt ez a fizetési lehetőség.

Be vagyok lépve, van VIP kódom is, de mégsem látom a VIP tartalmakat, miért?

Ha be vagy lépve a regisztrált fiókodra, és vásároltál egy VIP kódot, attól még a rendszer nem tudja, hogy ez a kettő összetartozik.

Viszont ha a regisztrált fiókodra belépve megadod a kapott VIP kódodat itt, vagy bármelyik felugró ablakban a VIP kód helyére), onnantól arra a fiókodra jóváírjuk a VIP tagságot, és arra a VIP kódra a továbbiakban nem lesz szükséged.

Ha a problémád továbbra is fennáll, akkor az Ügyfélszolgálaton tudod a hibát bejelenteni.

Nem tudok belépni a regisztrált nevemmel és/vagy elfelejtettem a jelszavamat, mit tegyek?

Amennyiben regisztráltál már fiókot a választott neved és e-mail címed megadásával, és elfelejtetted a jelszavad, úgy itt újat kérhetsz a regisztrációkor megadott e-mail címed megadásával.

Ha a problémád továbbra is fennáll, akkor az Ügyfélszolgálaton tudod a hibát bejelenteni.

Miben különböznek a regisztráció fajtái?

Alapvetően kétféleképpen különböztetjük meg a látogatókat. Az egyik kérdés, hogy rendelkezik-e VIP tagsággal, a másik, hogy rendelkezik-e regisztrált fiókkal:

  • Nem regisztrált látogató
  • Regisztrált fiók VIP nélkül: Regisztráltál névvel és e-mail címmel.
    Belépni az általad megadott névvel (vagy e-mail-lel) és jelszóval tudsz.
  • VIP-kóddal történő belépése: A megvásárolt VIP kóddal léptél be.
  • Regisztrált fiók VIP kóddal: Regisztráltál névvel és e-mail címmel, valamint rendelkezel VIP tagságival.
    Belépni az általad megadott névvel (vagy e-mail-lel) és jelszóval tudsz.

Természetesen bármikor regisztrálhatsz fiókot a VIP kódoddal való belépés után is, azt továbbvíve és természetesen ez esetben sem veszik el egyetlen VIP_napod sem.

Hogy mihez jó a regisztrált fiók, azt alább láthatod:

Ingyenes tartalmak megtekintése, szavazás Ingyenes tartalmakhoz hozzászólás VIP tartalmak megtekintése, szavazás VIP tartalmakhoz hozzászólás
Nem regisztrált látogató
Regisztrált fiók VIP nélkül
VIP-kóddal történő belépése
Regisztrált fiók VIP tagságival
Milyen billentyűkkel irányíthatom a képregény-nézegetőt?

Az alábbi billentyűk segítenek az egérhasználat-nélküli képregény-nézegetésben:

Előző kép: Balra nyíl, A vagy E betű.
Következő kép: Jobbra nyíl, D vagy K betű.
Teljes méret és képernyőre kicsinyítés közti mód-váltás: F vagy W betű.
Bezárás: Z betű, S vagy Escape billentyű.

Mi tegyek, ha régi író vagyok, de nem tudom regisztrálni az írói nevemet az új rendszerben?

Az új rendszer indulásakor az összes eddigi írói nevét lefoglaltuk, hogy nehogy illetéktelen személy regisztrálhassa, így ha megpróbálod beregisztrálni, hibaüzenetet fogsz kapni, hogy már van ilyen regisztráció.
Ez esetben kérjük jelezd ezt az Ügyfélszolgálaton, és kérjük ne felejtsd ki az író nevedet sem.

Milyen moderálási alapelvek érvényesek az oldalon?

A történeteket tekintve igen minimális moderálás van.
Egy minimális szintet mind a történet hosszának (minimum 5.000 karaktert), mind a szexuális tartalom hosszának, mind minőségének el kell érnie, de ezen felül nincs további akadálya a megjelenésnek. (Egyes bizarr kategórák ez alól kivételt képezhetnek.)

Amit komolyan veszünk az a plágium esete, amire sajnos volt már példa, azaz mikor egy, az oldalon már szereplő történetet 1-2 szó, illetve a nevek átírásával (vagy még ennyivel sem) valaki megpróbál a saját neve alatt megjelentetni.
Figyelünk, hogy az ilyenek ne történhessenek meg, de ha mégis, akkor a fórumban lehet ilyeneket jelezni, és ez esetben törlésre kerül a történet. (Ilyen esetben természetesen a VIP tagsági megvonásra kerül a beküldőtől.)

Fórumbeli moderálás:
Minden olyan hozzászólás törlésre kerül, melynek hasznossága, információtartalma megkérdőjelezhető.
Ezek lehetnek:

  • amelyben hozzászóló nem tudott egy elvárt minimális kultúrális szint fölé emelkedni
  • az egy-két szavas hozzászólások (pláne ha ismétlődő jellegűek)
  • a trágár jelzőkat használó hozzászólások
  • a történet íróját vagy a történet kedvelőit sértő hozzászólások
  • ugyanazon ember többszörös hozzászólásai, amelyek egyetlen hozzászólásban is megjelenhettek volna.

A törölt hozzászólások után járó T-pontok természetesen megvonásra kerülnek.
Azon negatív véleményt kifejező hozzászólások, amelyek nem esnek a fentiek hatálya alá, természetesen semmilyen fenti következménytől nem kell tartsanak.
A hatályban lévő törvények megszegése jogi eljárást von maga után, ennek érdekében a felhasználók IP-címét loggoljuk, és esetleges bírósági eljárás során a rendőrség rendelkezésére bocsájtjuk.
"Aki feltöri, megváltoztatja, vagy törli egy számítógép adatbázisát, vagy pedig útját állja az adatáramlásnak, arra 2-5 éves börtönbüntetés vár. A törvény szerint az számít hackernek, aki jogtalanul hozzáférést hoz létre informatikai rendszerekhez. Ezen kívül a szolgáltatások megzavarása vagy vírusok terjesztése informatikai rendszerek jogtalan módosításának számít ás szintén büntetendő."

Mennyi idő alatt kerül fel a történetem az oldalra?

A felkerülési idő 1 naptól 2 hétig terjedhet, ami a történeted kategóriájától és minőségétől, és persze a várakozó történetek számától függ.

Hogyan küldjem el az általam írott/lefordított történeteket/képregényeket?

Először is javasoljuk, hogy olvasd el az írói segédletek oldalunkat, ahol minden kérdésedre választ kaphatsz. :)

A történet/képregény feltöltésével engedélyt adsz a Törté-Net számára, hogy az oldalon (a bejelölt részen: ingyenes vagy VIP részben) korlátlan ideig megjelentethesse a történetet, valamint kijelented, hogy a történettel kapcsolatban semmiféle (sem anyagi, sem másmilyen) jellegű követelésed nincs.
Azon írók és a fordítók, akiknek története/képregénye a VIP részben jelenik meg, 30 napos VIP tagságit kapnak a Törté-Net-re.
A VIP részbe kerülő történetek után az írók/fordítók 30 napos VIP tagságit kapnak Goldengate-re is!

Az anyagod megjelentetésére 2 módszer van:

  • A történetedet vagy képregényedet feltöltheted a weboldalon keresztül.
  • Amennyiben a Feltöltés-sel gondjaid adódnának, úgy e-mailben is elküldheted a képregényedet/történetedet a torte-net@torte-net.hu címre.
    Ez esetben a történetet ne belemásolva a levélbe, hanem csatolt állományként (txt, word vagy valami egyéb ismertebb formátumban) küld el.
    Ne felejtsd el megírni az e-mail-ben a Törté-Net-en regisztrált nevedet, illetve azt is, ha a történeted szerzőjét csak Ismeretlenként tüntessük fel. Ne felejts el címet adni a történetnek/képregényednek, valamint azt is ha esetleg az ingyenes részlegben kívánod megjelentetni az anyagodat.

Milyen gyakran van frissítés, honnan értesülhetek róla?

A történetek között napi frissítés van, azaz minden hétköznapi munkanap várhatóan 2 új történet kerül fel, míg a képregény között heti két-három frissítés szokott lenni.

A frissítésekről e-mail-ben regisztráció után az E-mail beállításokban a megfelelő pipát elhelyezve tudsz értesülni, valamint RSS-olvasót haszálva (az oldal alján az RSS-linkre tudhatsz meg többet róla) és figyelmeztetést kaphatsz a frissítésekről.