Gyakran Ismételt Kérdések
Kaptam VIP kódot, előzőleg működött, de most már nem, miért?

1.) Ez akkor fordulhat elő, ha a VIP kódodat vagy új használtad fel, hogy közben egy előző VIP-kódoddal (vagy regisztrált fiókoddal) be voltál lépve, így arra került jóváírásra a VIP tagsági.
Megoldás: Lépj be azzal, és ott lesz a VIP tagságid.

2.) Másik lehetőség, hogy előzőleg a VIP-kóddal belépve a fiókodat név és jelszó megadásával regisztráltad.
Megoldás: Innentól a választott neveddel és jelszavaddal tudsz belépni, az előző VIP kódodra a továbbiakban nem lesz szükséged.

Ha a problémád továbbra is fennáll, akkor az Ügyfélszolgálaton tudod a hibát bejelenteni, ahol maximum 3 munkanapon belül megoldjuk a problémát.

Kaptam VIP kódot, de sosem működött, miért?

Ha csak VIP kódod van (avagy nincs regisztrál fiókod), akkor két módon tudsz belépni:

1.) Az oldal jobb felső sarkában található Belépés gombra kattintva a Belépés VIP-kóddal fülön.

2.) A VIP-tartalmaknál a felugró VIP-kérő ablakba beírva.

Ha a problémád továbbra is fennállna, akkor kérjük, az Ügyfélszolgálaton jelentsd be.

Nem kaptam VIP kódot a vásárlásnál vagy hibaüzenetet kaptam, miért?

Bankkártyyás fizetés esetén ellenőrizd le az email fiókod Spam (levélszemét) mappáját, hogy nem került-e oda véletlenül.

Ugyanúgy ellenőrizd le az e-mail fiókodat abban az esetben, ha a fiókodra belépve váltottál emeltdíjas híváson keresztül VIP-tagságit, mivel ez esetben is küldünk róla e-mail-es megerősítést.

Ha a problémád továbbra is fennállna, akkor kérjük, az Ügyfélszolgálaton jelentsd be.

Mi a különbség a regisztrált fiók és a VIP-kód között?

Az oldalon való hozzászóláshoz, tartalmak feltöltéséhez regisztrált fiók szükséges. Ez esetben belépni az általad megadott névvel (vagy e-mail-lel) és jelszóval tudsz. (Vagy a meglévő Google-fiókoddal.)

Az oldal VIP-tartalmaihoz való hozzáféréshez VIP-tagsági szükséges. Ezt a VIP-tagságit a regisztrált fiókra jóváírva a legkényelmesebb használni, ez belépett állapotban történő vásárláskor automatikusan megtesszük.

Amennyiben nem belépett állapotban váltottál VIP-tagságit, úgy VIP-kódot kapsz, amelyet a kényelmed érdekében javaslunk a regisztrált fiókodra jóváírni a VIP-tagságim menüpontban. Amennyiben nem kívánsz regisztrálni, úgy használhatod a VIP-kódodat önmagában is.

Természetesen bármikor teljessé teheted a fiókodat VIP kódoddal való belépés után is, azt továbbvíve és természetesen ez esetben sem veszik el egyetlen VIP_napod sem.

Nem tudok belépni a regisztrált nevemmel és/vagy elfelejtettem a jelszavamat, mit tegyek?

Amennyiben már regisztráltál saját fiókot a választott neved és e-mail címed megadásával, és elfelejtetted a jelszavad, úgy itt újat kérhetsz a regisztrációkor megadott e-mail címed megadásával.

Amennyiben a Google-fiókoddal regisztráltál fiókot, de valami miatt ez már nem lehetséges, úgy ugyanarra a fiókodra a fentiek alapján név és jelszóval is be tudsz jelentkezni.

Ha a problémád továbbra is fennállna, akkor kérjük, az Ügyfélszolgálaton jelentsd be.

Be vagyok lépve, van külön VIP kódom is, de mégsem látom a VIP tartalmakat, miért?

Ha belépés nélkül vásároltál egy VIP kódot, de amúgy létezik egy regisztrált fiókod, úgy elképzelhető hogy ez a kettő nincs össrekötve.

Ha a regisztrált fiókodra belépve megadod a kapott VIP kódodat itt, vagy bármelyik felugró ablakban a VIP kód helyére beírve), onnantól arra a fiókodra jóváírjuk a VIP tagságot, és továbbiakban arra a VIP kódra már nem lesz szükséged.

Ha a problémád továbbra is fennállna, akkor kérjük, az Ügyfélszolgálaton jelentsd be.

Hogyan tudok telefonnal előfizetni?

Telefonról emeltdíjas hívást indítva lehetséges előfizetni. Bármilyen magyar mobilszolgáltatótól lehetséges hívást indítani, amely előfizetésen (vagy kártyán) nincsenek letiltva az Emelt Díjas Szolgáltatások. (Ha az emeltdíjas szám hívása nem sikerül, úgy a mobilszolgáltatódnál tudod az Emelt Díjas Szolgáltatásokaat engedélyeztetni.)

Ennek menete:
1.) Válaszd a hanghívásos VIP-váltás lehetőségét.
2.) Készíts elő valami íróeszközt, hogy a hívás végén kapott VIP-kódot leírhasd.
3.) Hívd fel a megjelenő telefonszámot.
4.) Amikor a hívás folyamán az automata kéri, írd be a böngészőben látható 3 jegyű hívásazonosítót.
5.) Attól függően, hogy be vagy-e lépve, két lehetőség lehet:
- Belépett felhasználó esetén: A regisztrációdra automatikusan jóváírjuk a VIP tagságodat, erről az automata is tájékoztat.
- Nem belépett felhasználó esetében: Az automata felolvassa a számjegyekből álló VIP-kódodat, amelyet a felolvasás után az 1-es gomb megnyomásával újra meghallgathatsz.

A telefonszámládon a hívás létrejöttének pillanatában megtörténik az összeg levonása, így kérjük, hibás kódbeírás esetén NE próbálkozz újra, inkább keresd fel az Ügyfélszolgálatot, ahol ez esetben is ki tudjuk küldeni a már kifizetett VIP-tagságidat.

Milyen billentyűkkel irányíthatom a képregény-nézegetőt?

Az alábbi billentyűk segítenek az egérhasználat-nélküli képregény-nézegetésben:

Előző kép: Balra nyíl, A vagy E betű.
Következő kép: Jobbra nyíl, D vagy K betű.
Teljes méret és képernyőre kicsinyítés közti mód-váltás: F vagy W betű.
Bezárás: Z betű, S vagy Escape billentyű.

Mennyi idő alatt kerül fel a történetem az oldalra?

A felkerülési idő 1 naptól 2 hétig terjedhet, ami a történeted kategóriájától és persze a várakozó történetek számától függ.

Hogyan küldjem el az általam írott/lefordított történeteket/képregényeket?

Először is javasoljuk, hogy olvasd el az írói segédletek oldalunkat, ahol minden kérdésedre választ kaphatsz. :)

A történet/képregény feltöltésével engedélyt adsz a Törté-Net számára, hogy az oldalon (a bejelölt részen: ingyenes vagy VIP részben) korlátlan ideig megjelentethesse a történetet, valamint kijelented, hogy a történettel kapcsolatban semmiféle (sem anyagi, sem másmilyen) jellegű követelésed nincs.
Azon írók és a fordítók, akiknek története/képregénye a VIP részben jelenik meg, 30 napos VIP tagságit kapnak a Törté-Net-re.
A VIP részbe kerülő történetek után az írók/fordítók 30 napos VIP tagságit kapnak Goldengate-re is!

Az anyagod megjelentetésére 2 módszer van:

  • A történetedet vagy képregényedet feltöltheted a weboldalon keresztül.
  • Amennyiben a Feltöltés-sel gondjaid adódnának, úgy e-mailben is elküldheted a képregényedet/történetedet a torte-net@torte-net.hu címre.
    Ez esetben a történetet ne belemásolva a levélbe, hanem csatolt állományként (txt, word vagy valami egyéb ismertebb formátumban) küld el.
    Ne felejtsd el megírni az e-mail-ben a Törté-Net-en regisztrált nevedet, illetve azt is, ha a történeted szerzőjét csak Ismeretlenként tüntessük fel. Ne felejts el címet adni a történetnek/képregényednek, valamint azt is ha esetleg az ingyenes részlegben kívánod megjelentetni az anyagodat.

Milyen gyakran van frissítés, honnan értesülhetek róla?

A történetek között napi frissítés van, azaz minden hétköznapi munkanap várhatóan 2 új történet kerül fel, míg a képregény között heti két-három frissítés szokott lenni.

A frissítésekről értesülni e-mail-ben (regisztráció közben vagy a oldalon lévő E-mail beállításaidnál bepipálva) vagy tetszőleges RSS-olvasót használva tudsz.

<